Probleem met familie van ex vrouw ik kan niet oplossing

Vadaryounes
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Probleem met familie van ex vrouw ik kan niet oplossing

#1 , 05 jun 2020 17:59

Beste, Familiedossier nummer:


ik heb probleem na uitspraak vonnis krijgen staat en de vonnis verhoogd de onderhoudgeld moet ik betalen elk maand 205€. En ik heb invaliditeit uitkering ik heb 3 kinderen mijn vrouw ook geen inkomen heb na de vonnis gekregen vraagd ik naar mijn advocaat van pro Deo om me hof beroep en ze vertelt dat niet mijn dossier volgen en ik zit zonder hof beroep nu ik heb nieuw advokaat en vraagt nieuw uitspraak dagvaarding tot nu nog niet brief gekregen ik kan niet mijn zoon ophalen van huis zijn moeder de ex vrouw respect niet de vonnis en stuurt haar vader en man naar me sloegen me dus nu ik kan niet naar zijn huis gingen. wat kan ik doen dat bijna een jaar met dit situatie ik betaal 205€ dat te veel voor mij bovendien kan ik niet mijn zoon ophalen.

Ik hoop dat iemand mij adviseert omdat de advocaat van de pro deo mijn bedrog is en tegen mij ingaat

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding