Wie kan dit verduidelijken?

sparkling
Topic Starter
Berichten: 155

Wie kan dit verduidelijken?

#1 , 25 mei 2013 09:55

Hallo,

Ik wil films die ik heb gemaakt voor klanten op youtube plaatsen (tegen betaling) voor andere mensen. Met andere woorden : ik maak de film en plaats dit op het youtube kanaal waarvoor ik een jaarlijkse vergoeding vraag(dit vraag ik omdat ik wijzigingen aanbreng op regelmatige tijdstippen bij hun webideo)....maar mag dat nu in feite als je de voorwaarden leest van youtube?
Of mag het wel als ik het niet in mijn contract opneem met mijn klanten?

Het is me niet echt duidelijk...wat bedoelen ze met "toegang tot de dienst"?
Het kanaal waar de video's op komen is door mij aangemaakt dus ik laat enkel mezelf toe op het kanaal...ik pas enkel dingen aan bij de mensen hun video.

Wie begrijpt het wel?

Dit zijn hun voorwaarden:

E.Tenzij u YouTube’s voorafgaande schriftelijke goedkeuring heb verkregen, is het u niet toegestaan om ten behoeve van de volgende zakelijke toepassingen gebruik te maken van de Dienst:

het verkopen van toegang tot de Dienst; en/of
het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties geplaatst op of binnen de Dienst of Content;
het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties op een pagina van een blog waar advertenties op worden getoond of website die Content bevat (verschaft via de YouTube-Player of op andere wijze) tenzij andere content die niet is verkregen van YouTube op dezelfde pagina te zien is en van voldoende waarde is om als basis te dienen voor dergelijke verkopen.

F. Niet-toegestaan zakelijk gebruik omvatniet: (i) het plaatsen van een originele video naar YouTube; (ii) het aanhouden van een origineel kanaal op de Website, teneinde zakelijke of artistieke activiteiten te promoten; (iii) het vertonen van YouTube video’s via de YouTube-Player of anderszins op een blog waar advertenties op worden getoond of website, onder toepassing van de advertentiebeperkingen zoals hierboven uiteengezet in 5.1 (E)(iii) ;en (iv) enig gebruik dat uitdrukkelijk schriftelijk door YouTube is goedgekeurd;

Bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding