FISCALE AANGIFTE

Runninglow
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

FISCALE AANGIFTE

#1 , 24 jun 2019 16:05

Hallo beste mensen!
Vandaag even mijn belastingen laten uitrekenen bij een bevoegd persoon en eindelijk krijgen we eens terug :)
Nu heb ik toch wel een vraag want ik blijf erover piekeren.

Vorig jaar was dus ook het eerste jaar dat we de interesten van ons huis konden aangeven, wat voor mooiere uitkomst zorgt. Maar eerst zei de man 2150€ ga je terug krijgen, toen keek hij nog eens naar onze papieren en zei hij dat we enkel interesten betaald hebben en geen aflossing van de lening. Dat wisten wij omdat de bank dit had aangeraden omdat we ook een renovatielening hadden bijgevraagd.
Voor ons was dit super, het eerste jaar niet veel betalen en al onze werken kunnen doen. Maar nadat hij het zag zei hij oei ik zal opnieuw moeten uitrekenen, nu krijgen we iets van 1300€ terug. Waar ik blij mee ben maar als het enkel de interesten zijn die we kunnen aangeven dan maakt het toch geen verschil als we de aflossing al betalen of niet? Nu blijf ik erover nadenken hoe het 850€ kan schelen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Mvg!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding