lening wagen

kirikos
Topic Starter
Berichten: 106
Juridisch actief: Nee

lening wagen

#1 , 13 dec 2019 22:10

Ik heb een lening aangevraagd bij de bank van 25000 euro's en die is aanvaard geweest ,nu kost de wagen wel zeker 3000 euro's meer maar dat ging ik wel zelf betalen.Gaat de bank nu mijn lening weigeren als het niet juist deze bedrag is van de wagen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 13 dec 2019 22:21

U bent toch niet verplicht het volle bedrag van de aankoop te lenen bij de bank ... :?:

kirikos
Topic Starter
Berichten: 106
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 dec 2019 22:39

nee dus als ik de aankoop factuur aan de bank laat zien waar er 3000 euro's meer gevraagd wordt dan trekken ze zich daar niks van aan zolang dat ik het geleende bedrag afbetaal?

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#4 , 14 dec 2019 10:22

Inderdaad.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#5 , 14 dec 2019 11:51

Integendeel. Eigen inbreng is een positief element
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

bisbro
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#6 , 14 dec 2019 11:58

Omgekeerd, dus een goedkopere wagen, zou meer een probleem vormen denk ik. De bank heeft er alleen maar belang bij dat het onderpand een hogere waarde heeft dan de geleende som.

basejumper
Berichten: 4619
Locatie: Diest

#7 , 15 dec 2019 15:02

Bisbro

Heeft niets met onderpand te maken. Bij een autofinanciering is de enige waarborg ‘overdracht van lonen en huurgelden’.
Er is geen pand op de wagen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Bank & Beurs”