Foutje van Mij,.....en Electrabel .....

Mike.S
Topic Starter
Berichten: 1

Foutje van Mij,.....en Electrabel .....

#1 , 07 feb 2007 10:56

Hallo,
+- 4 jaar geleden hebben wij een woning gekocht.De vorige eigenaars zegden hun contract bij Electrabel op, en wij vroegen een nieuw contract aan op dat adres ... Alles ok, maar de factuur bleef weg.
Na 1 maand belden wij om te vragen waar de factuur bleef, en ze (Electrabel) ging ze zo spoedig mogelijk zenden. Maand nadien..same song..Maand nadien, ..enz..
Toen hebben wij gezegd , indien er geen facturen komen om te betalen ,kunnen wij niets betalen,kous af..Leuk detail, elk jaar kwamen ze onze meterstand opmeten.
Gisteren stond er (na 4 jaar) iemand van Electrabel voor onze deur, noteerde alles, en ging terug weg..
Vraag : -waar kunnen wij ons aan verwachten ???
- ok , wij zijn in fout, maar zij toch ook ??
Grts
Mike

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
evgoeth
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#2 , 07 mar 2007 15:53

Waarschijnlijk een factuur om u tegen te zeggen.

U had er slim aan gedaan om dan elke maand een bedrag opzij te zetten om de kosten van de elektriciteit min of meer te dekken (ik hoop dat u dit dan ook gedaan hebt).

U kunt als de factuur binnenkomt en u bent het niet eens met de meterstanden die daarop staan, een klacht indienen bij de economische inspectie.

Of vragen aan Electrabel of zij een betalingsplan willen opstellen.

Reclame

Terug naar “Andere”