factuur advocaat

Silverdust
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

factuur advocaat

#1 , 22 nov 2019 18:06

Hallo,

Ik ondervind problemen met mijn advocaat.
Hij houd zich niet aan gemaakte afspraken rond betalingen voor zijn diensten.
Hij heeft mij een factuur opgestuurd waarmee ik niet akkoord kan gaan.
Bemiddeling op zijn kantoor is niet gelukt.
Ik heb een klacht ingediend bij de ombudsdienst consumentengeschillen advocatuur.


Hoe lang heb je de tijd om de factuur van je advocaat te betalen ? (er staat op deze factuur geen vervaldatum vermeld).
Moet ik deze factuur binnen een bepaalde termijn protesteren rechtstreeks (per mail ?) naar deze advocaat ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 nov 2019 18:07

Je moet dit per aangetekende zending protesteren .

Wanneer er geen verval datum op staat is dit dan onmiddellijk 30 dagen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”