Frans Postbedrijf X (naam verwijderd JurecaBE)

Foxtrot
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Frans Postbedrijf X (naam verwijderd JurecaBE)

#1 , 30 jul 2019 20:16

Graag had ik meer informatie omtrent het volgende.

Het Frans postbedrijf (ook operatief in België) genaamd naam verwijderd JurecaBE moderator staat er om bekend pakketjes te “verliezen”. Deze worden nooit op hun bestemming geleverd en worden bestempeld als “we zijn dit pakketje kwijt”.

Echter kwam ik tal van deze negatieve reviews pas tegen nadat ik een pakketje verstuurd had met dit bedrijf. Het pakketje bewoog niet meer en wanneer ik contact opnam zouden ze er een “onderzoek” naar starten. Echter kwam hier nooit een oplossing uit en hebben ze het ni geregistreerd als “verloren”.

Jammer genoeg was dit net een pakketje met een zeer grote waarde en kan ik moeilijk bij de pakken blijven zitten. Zowel voor de verkopende als kopende partij.

Heeft iemand advies omtrent dit bedrijf dat duidelijk op regelmatige basis pakketjes “verliest”?

Met vriendelijke groet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Foxtrot
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jul 2019 21:04

JurecaBE

Omwille van welke reden mag het bedrijf in kwestie niet vernoemd worden?

Met vriendelijke groet

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 jul 2019 21:25

Gaat u de gerechtskosten betalen omdat bedrijf X een proces begint tegen onze website?
JurecaBE moderator

Reclame

Terug naar “Andere”