aanmaning electrabel

sabrinad
Topic Starter
Berichten: 211

aanmaning electrabel

#1 , 19 mei 2016 20:17

Normaal ontvang ik tweemaandelijks mijn factuur van electrabel.
Nu zou hij ongeveer moeten aankomen, maar vandaag ontving ik een ingebrekestelling voor de factuur van vorige maand. Een factuur die ik nooit ontving en niet had kunnen voorspellen omdat ze normaal gezien slechts per twee maanden wordt verstuurd.
Ik krijg hiervoor een boete van 5,74 euro aangerekend. Bij electrabel beweren ze uiteraard dat ik dit moeten ontvangen hebben en dat ze zelf mogen beslissen om van tweemaandelijks naar maandelijks te gaan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 mei 2016 11:51

Vraag hen via mail te bewijzen dat jij zou moeten weten dat je dit ontvangen zou hebben. Betaal het bedrag zonder die 5,74 euro en geef in je mail aan dat je het resterende bedrag zal betalen als ze het bewijs leveren.

chantika
Berichten: 961

#3 , 20 mei 2016 12:37

Je kan ook vragen om voortaan de rekeningen per mail te sturen. Bij zowat elke overeenkomst kan je kiezen post of mail. Post komt soms in een verkeerde bus terecht.

Reclame

Terug naar “Andere”