CSR 7 Jaar

Ken41
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

CSR 7 Jaar

#1 , 20 jan 2020 20:02

Hallo

Vandaag bij mijn schuldbemiddelaar gaan overleggen . Ik had hem ge raag of het mogelijk was om na 5,5 jaar verschoning aan te vragen en heb goed argumenten dat er meer financieel is voorzien dan in den beginne beschreven is en ik op dit moment mijn het zogezegd zou kunnen afsluiten . Zijn antwoord was dat dit niet mogelijk zou zijn omdat er dan nog steeds een bepaald bedrag ( 50000 euro ) zou openstaan en dit te hoog is om verschoning te kunnen krijgen dus nog 1,5 op mijn tanden bijten zei hij. Hij geeft toe dat hij het financieel plan de laatste 3 jaar niet heeft gewijzigd en zo een spaarpotje heeft opgebouwd van 10000 euro die hij zou willen gebruiken voor onvoorziene omstandigheden . En ik snap zeeeer veel maar dit lijkt me niet correct ? Ook wil ik opnieuw ondernemen en ook dit zou niet mogelijk zijn mits bewijs dat ik niet meer failliet zou kunnen gaan ??? ( ik ben van 3 m naar beneden gevallen met hoofd 1st op de grond en moest de zaak opdoeken wegens revalidatie van 1,5 jaar ) .
Heeft hier iemand raad van wat wel en niet kan want ik denk dat ik een andere advocaat moet gaan raadplegen .
Alvast bedankt !

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding