lijdensweg opmaken verzoekschrift CSR

erik111
Topic Starter
Berichten: 27
Juridisch actief: Nee

lijdensweg opmaken verzoekschrift CSR

#1 , 16 dec 2019 13:27

Mijn advocaat pro deo is me aangewezen op 7 november ...
Ze heeft al lang alle gegevens voor het opmaken van het verzoekschrift CSR !
Ze heeft nog steeds het verzoekschrift NIET opgemaakt en door haar getalm ontvang ik vandaag een aangetekend schrijven van 11 december (dat ik niet heb moeten aftekenen, stak vandaag gewoon in de brievenbus) van mijn bank dat er loonoverdracht volgt voor mijn persoonlijke lening.
Op 19 december zou ik 3 maanden achterstand hebben maar na een telefoontje van de hoofdzetel vorige week is overeengekomen dat ik voor de 19e december 1 maand plus de kosten zou betalen, maar daar hebben ze duidelijk niet op gewacht ...
Wat doe ik nu het beste ? Dat bedrag vandaag betalen op de vermelde nieuwe bankrekening op het aangetekend schrijven ??
Opmerking nog : in het aangetekend schrijven staat ook dat een kopie naar mijn werkgever wordt gestuurd, maar bij die vermelde werkgever werk ik ondertussen niet meer ... ik had 2 jobs bij het aangaan van de lening (waar ze de gegevens van hebben) en werk nu nog enkel bij die andere werkgever.
Dien ik best bezwaar ben tegen deze loonsoverdracht ?? Win ik daarmee tijd ?

Pfff, ik heb hier al véél gelezen over de lijdensweg tijdens de CSR, maar ik heb al een lijdensweg voor het indienen van het verzoekschrift CSR (dat belooft voor later)

Is er trouwens een manier om mijn advocaat pro deo WEL aan het werk te krijgen ?? Ze antwoordt bijna nooit op mijn mails, telefonisch krijg ik haar niet aan de lijn (altijd weg of in vergadering) ...

Alvast dank voor de antwoorden !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fons54
Berichten: 445

#2 , 16 dec 2019 20:41

Je kunt ook zelf een verzoekschrift indienen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”