Bewindvoering huurovereenkomst

Mauritis
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bewindvoering huurovereenkomst

#1 , 05 aug 2019 01:20

Als je onder bewindvoering sta
Je gaat tekenen bij de bank voor de huurwaarborg maar dan als je naar de rekening kijk klopt die niet.Ze hebben dit niet besproken met mij.en die info achtergehouden.was samen een plan enkel voor mijn adres en omdat er een aanvraag voor de sociale zekerheid.de huurwaarborg is nooit op die rekening gekomen.en mij wijsgemaakt dat er deurwaarders binnekort komen.de bank wist het mijn ouders en mijn advocaat de vrederechter ook.is dit fraude of niet?of achterhouden van info
Schending pravicy van cliënt ,schending van beroepsgeheim maar die rekening sta nog open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 aug 2019 09:27

Welke info werd er volgens u achtergehouden? Welke privacy werd geschonden en waar werd het beroepsgeheim geschonden? Ik denk dat u best het vonnis inzake de aanstelling van een bewindvoerder eens grondig leest. Staan hier specifieke beperkingen in vermeld? U dient te beseffen dat u onder voorlopige bewindvoering staat. Dit betekent concreet dat de bewindvoerder voor u de "zakelijke" beslissingen neemt en dit in uw belang en ter bescherming van uw persoon.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”