niet nakomen van goedgekeurde offerte

IvanVS
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

niet nakomen van goedgekeurde offerte

#1 , 27 nov 2023 12:36

heb eind mei een offerte aangevraagd via engie voor het vervangen van mijn verwarmingsketel. Engie laat dit door een partner doen ( Cozie), dus is er iemand langsgekomen om de nodige gegevens te noteren en foto's te maken. Twee weken later kreeg ik een mail met een offerte. Na overleg met mijn vrouw ben ik akkoord gegaan en heb het financiële gedeelte in orde gebracht. Na bijna 2 maanden niks gehoord heb ik zelf telefonisch contact opgenomen met Cozie, wat niet simpel was. Daar werd ik doorverbonden met iemand van de technische dienst en deze zei mij dat hij het dossier op nok had gezet en om bijkomende info en foto's had gevraagd aan de persoon die bij ons was langs geweest. Ik ben daar niet van op de hoogte gebracht. Heb dan met die persoon afgesproken nadat hij dit zelf voorstelde om langs te komen. Hij heeft dus zijn nodige info en foto's verkregen en zei mij dat hij de offerte moest aanpassen. Twee weken later kreeg ik een volledig nieuwe offerte die een derde van prijs van de goedgekeurde offerte duurder is. Deze heb ik uiteraard geweigerd en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Dit was een maand geleden . Wie heeft er raad voor mij?

mava105
Berichten: 22313
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 nov 2023 12:18

Engie bellen, of nog beter aangetekend aanschrijven, gezien zij de opdrachtgever zijn voor de offerte.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”