website aankoop zelf niet gedaan

Jelluh13
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

website aankoop zelf niet gedaan

#1 , 13 feb 2020 22:38

Ik kreeg een mail van website dat ik iets besteld had. dit had ik echter niet gedaan dus heb ik contact opgenomen met website en de bestelling geannuleerd en mijn acount laten blokkeren.

Nu wou ik weten naar welk adres dit zou worden verzonden, maar dit mochten hun mij niet vertellen i.v.m. De privacy wet. Maar dit is mijn acount.

Dus nu is mijn vraag:
Hoe kom ik er achter wie via mijn acount iets heeft besteld? En kan ik website verplichtingen om mij dit te vertellen?

website - Naam verwijderd - JurecaBe - moderator

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gert_v
Berichten: 86
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 feb 2020 22:47

Vaak staat het bezorgadres in de mail. Heb je die nog?

Jelluh13
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 feb 2020 22:52

Vaak staat het bezorgadres in de mail. Heb je die nog?
Nee stond mijn eigen bezorgadres maar nadat ik gebeld had ging het om een ander bezorg adres.

Reclame

gert_v
Berichten: 86
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 feb 2020 23:08

Was het al betaald? Als dit het geval was, en het was jouw leveringsadres, misschien dan ook eens bij jouw huisgenoten navragen?

Jelluh13
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 feb 2020 23:17

Was het al betaald? Als dit het geval was, en het was jouw leveringsadres, misschien dan ook eens bij jouw huisgenoten navragen?
Nee het wat niet betaald.. Er stond in de mail mijn aflever adres, maar toen ik belde was dat van de factuur zij de man van website . Maar het afleveradres van de spullen was gewijzigd naar een ander adres.. Maar die wou hij mij niet vertellen!

Franciscus
Berichten: 38592

#6 , 14 feb 2020 12:26

U kan dan best aangifte doen bij politie als het idd. oplichting en fraude is.
Politie kan adres wel achterhalen als parket daarvoor opdracht geeft.
Geeft aan de website wel uw PV nr van politie door.

Terug naar “Consumenten Koop”