Social deal - Restaurant bestaat niet meer

Droedelzak
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

Social deal - Restaurant bestaat niet meer

#1 , 20 sep 2019 23:34

Goeiendag iedereen!

Ik heb al eens op dit forum gezocht maar ik vind geen topics die problemen met Social Deal al behandeld hebben.

Mijn vriendin heeft namelijk een Social Deal bon voor een diner gekocht. Het restaurant heeft echter zopas de boeken dicht gedaan, niet omwille van faillissement, maar omdat de zaakvoerders een koppel waren die nu uiteen zijn.

Dit wil dus zeggen dat we onze bon niet kunnen verzilveren op die plek. De restauranthouders hebben in hun aankondiging van sluiting echter aangekondigd dat mensen met een Social Deal bon vergoed zouden worden.

En het geschiedde, er is wel degelijk een tegoed gecrediteerd op het Social Deal account. Maar we willen echter geen gebruik maken van andere Social Deal aanbiedingen en zouden simpelweg het geld teruggestort willen op onze rekening.

Ik heb al op internet opgezocht en Social Deal zou dit steevast weigeren. Kunnen ze dit zomaar?

Alvast bedankt voor jullie input!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 sep 2019 08:53

Dit meld je aan sociaal deal, dit kan via chat en je zal een vervanging mogen kiezen of zelfs je geld terug krijgen, sociaal deal is daar zeer soepel in, dit kan je zelfs vandaag zaterdag oplossen in nog geen 5 minuten tijd .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”