Contract schouwveger met aangetekende zending geannuleerd, schouwveger wil toch zijn 'diensten' uitvoeren.

Pauline78
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

Re: Contract schouwveger met aangetekende zending geannuleerd, schouwveger wil toch zijn 'diensten' uitvoeren.

#16 , 26 aug 2019 13:46

En het verhaal wordt nog erger...Kreeg daarnet een telefoon van een totaal andere firma die me meld dat zij donderdag zullen komen. Zeg ik 'mevrouw, ik heb het contract geannuleerd via aangetekend schrijven'. Zegt ze: 'ja maar, wij hebben daar niets van doorgekregen'. Tuurlijk niet, hij gaat niet om zijn aangetekende zendingen.
Ik zoek de 'nieuwe' firma op, ik lees enorm veel het woord 'oplichters'. Ik heb duidelijk gezegd dat ik hen geen toegang zal verlenen tot welk deel van mijn huis en tuin dan ook en dat ik wettelijk gezien het contract heb verbroken en dat ze dus niet welkom zijn.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lukasi
Berichten: 1139

#17 , 27 aug 2019 16:51

1) u hebt volgens de regels middels aangetekend schrijven binnen de wettelijke termijn het contract op verplaatsing opgezegd.
2 ) de totaal andere firma heeft geen contract met u.

Is over denken om klacht in te dienen voor belaging of hoe noemt dat? Anderen kunnen dat beter dan ik inschatten.

WP002
Berichten: 1479

#18 , 27 aug 2019 19:19

Dit begint inderdaad sterk op belaging te lijken...

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”