Factuur gekregen pas na meer dan een jaar

Spagaatje
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Factuur gekregen pas na meer dan een jaar

#1 , 12 jan 2020 21:30

Halle ik heb een vraagje,

Ik heb een tijdje gewerkt voor een bedrijf waarbij ik een bedrijfswagen kreeg. Ik ben hier uitgevallen wegens zwangerschap in dec 2018 en moest mijn wagen inleveren. Dit is gebeurd op 26 dec 2018. Ik heb toen een formulier moeten handtekenen waarin evt schade vermeld staat. (ik had enkel krassen achteraan wegens een paaltje). Maar tot de dag van vandaag nog steeds geen factuur gekregen. Wat als ik deze nog krijg?

Collega's van mij die ook hun wagen inleverde wegens ontslag hebben reeds wel een factuur gekregen van +/- 900 euro aan gebruikerschade. Maar in ons contract staat dat dit niet in rekening word gebracht. En bij een ongeval dat we 300 euro fransiese moeten betalen.
Wat kunnen we doen aan deze hoge rekening? Er is ook geen gedetailleerd factuur van de garage bijgevoegd 😔

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 13 jan 2020 12:19

Wacht gewoon een factuur af. En als je er al één krijgt kan je enkel maar betalen.

Reclame

Terug naar “Andere”