whiplash, 4 jaar later

Whiplash82
Topic Starter
Berichten: 1

whiplash, 4 jaar later

#1 , 11 jun 2008 21:44

Vraagje:

4 jaar geleden ben ik aan een rood licht langs achter aangereden. Ik stond stil. De wagen die op me inreed heeft me tegen mijn voorganger gebotst, en die nog eens tegen de wagen daarvoor. Gevolg: een whiplash.
Ik ben toen heel lang naar de kinesiste en UZ gegaan. Een jaar later kreeg ik na consolidatiedatum 3000 euro uitbetaald door de verzekeringsmaatschappij.
Nu, 4 jaar later, heb ik weer die immense pijn aan nek en hoofd, veel gewrichtspijn en spierpijn. Ik ben 26 jaar intussen. Té vroeg om te oordelen dat mijn nek 'versleten' zou zijn. Toch moet ik weer een hele apotheek aan medicatie nemen en pijnstillers om de dag door te komen. Wie wist dat ik in de toekomst nog zooo zou afzien van die whiplash ????
Ik ben hier kapot van, voor 3000 euro heeft iemand mijn nek kapot gemaakt :(

Is er eens kans dat ik aanspraak kan maken op bijkomende vergoedingen, 4 jaar na uitbetaling van de verzekeringsmaatschappij? Kan een dossier terug geopend worden na consolidatie ?


Pijnlijke groetjes,
Whiplash82

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lori
Berichten: 221

#2 , 11 jun 2008 22:33

Vraagje:

4 jaar geleden ben ik aan een rood licht langs achter aangereden. Ik stond stil. De wagen die op me inreed heeft me tegen mijn voorganger gebotst, en die nog eens tegen de wagen daarvoor. Gevolg: een whiplash.
Ik ben toen heel lang naar de kinesiste en UZ gegaan. Een jaar later kreeg ik na consolidatiedatum 3000 euro uitbetaald door de verzekeringsmaatschappij.
Nu, 4 jaar later, heb ik weer die immense pijn aan nek en hoofd, veel gewrichtspijn en spierpijn. Ik ben 26 jaar intussen. Té vroeg om te oordelen dat mijn nek 'versleten' zou zijn. Toch moet ik weer een hele apotheek aan medicatie nemen en pijnstillers om de dag door te komen. Wie wist dat ik in de toekomst nog zooo zou afzien van die whiplash ????
Ik ben hier kapot van, voor 3000 euro heeft iemand mijn nek kapot gemaakt :(

Is er eens kans dat ik aanspraak kan maken op bijkomende vergoedingen, 4 jaar na uitbetaling van de verzekeringsmaatschappij? Kan een dossier terug geopend worden na consolidatie ?


Pijnlijke groetjes,
Whiplash82
Ik heb me laten vertellen als je een verkeersongeval hebt gehad (mijn is voor de rechtbank geweest) dat dit voor een periode van 10 jaar nog geopend kan worden.Werd me medegedeeld door de ziekenkas .Ik zou eens hulp vragen aan de ziekenkas/en hun sociaal assistente eventueel. .Zij hebben voor mij ook heel wat opzoekwerk gedaan helaas was er al een veel langere periode overheen gegaan .
Want vanaf moment je werkonbekwaam wordt ,vragen zij toch zo of dit van een vroeger ongeval is en dan gaan zij die kosten zelf ook proberen te recupereren.

Grtjs ,

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”