| Auteur |
|
|
roadie
|
 Geplaatst: 06 feb 2009, 23:51 |
|
|
Beste Bart,
ik heb je mail in goede orde ontvangen.
Ik zal je morgen ten gronde antwoorden.
|
|
|
|
 |
|
roadie
|
 Geplaatst: 07 feb 2009, 15:51 |
|
|
Beste Bart, ik heb mijn antwoord per mail gestuurd.
|
|
|
|
 |
|
JohnD
|
 Geplaatst: 15 jan 2010, 05:37 |
|
djanodive schreef: PS Heb net gezien dat je dit hier kan aanklikken net onder je invulvenster: "waarschuwen als er gereageerd word", maar dit zou beter aangeklikt kunnen worden in je profiel. Op die manier moet je het niet elke keer opnieuw aanvinken. Vroeger kon dit op dit forum in je profiel aangepast worden denk ik. Ik kreeg regelmatig berichten binnen in mijn E-mail. De laatste tijd niet meer. Dus nu moet het telkens individueel aangevinkt worden in je eigen post. Uitermate vervelend en een verkeerde besparing op traffiek vind ik persoonlijk, tenzij dat die funktie standard "aangevinkt" staat ipv afgevinkt in elke individuele post van jezelf. Want wie zet er nu een post in een forum en is totaal niet geinteresserd of er een reaktie op komt ? Vreemde vogel in mijn ogen.
_________________ The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing. (Edmund Burke 1729-1797)
|
|
|
|
 |
|
Lex
Moderator
Geregistreerd: 13 nov 2005, 13:00 Berichten: 3112 Woonplaats: N51° 13.797' E004° 26.612'
|
 Geplaatst: 15 jan 2010, 13:10 |
|
JohnD schreef: djanodive schreef: PS Heb net gezien dat je dit hier kan aanklikken net onder je invulvenster: "waarschuwen als er gereageerd word", maar dit zou beter aangeklikt kunnen worden in je profiel. Op die manier moet je het niet elke keer opnieuw aanvinken. Vroeger kon dit op dit forum in je profiel aangepast worden denk ik. Ik kreeg regelmatig berichten binnen in mijn E-mail. De laatste tijd niet meer. Dus nu moet het telkens individueel aangevinkt worden in je eigen post. Uitermate vervelend en een verkeerde besparing op traffiek vind ik persoonlijk, tenzij dat die funktie standard "aangevinkt" staat ipv afgevinkt in elke individuele post van jezelf. Want wie zet er nu een post in een forum en is totaal niet geinteresserd of er een reaktie op komt ? Vreemde vogel in mijn ogen.
'Waarschuwen als er gereageerd is'...staat toch standaard aangevinkt!
_________________ Bezoek ook onze zustersite www.ius.be
|
|
|
|
 |
|
Joeri_J
|
 Geplaatst: 15 jan 2010, 13:23 |
|
|
Bij mij staat dit ook standaard "af"...
|
|
|
|
 |
|
JohnD
|
 Geplaatst: 15 jan 2010, 14:14 |
|
Lex schreef: 'Waarschuwen als er gereageerd is'...staat toch standaard aangevinkt! De optie is in elk geval weg onder instellingen maar "stond" standard (ik ben daar sorry wel 100% zeker van) af onderaan de laatste regel. Ik heb dit verschillende malen moeten aanvinken, geen toeval. Toegegeven nu staat het standard op "aangevinkt", maar gisteren vlak voor mijn post nog niet. En Joeri is mijn getuige.
Misschien heeft er iemand dat "stiekem" gewijzigd zonder dat hier te melden ? 
_________________ The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing. (Edmund Burke 1729-1797)
|
|
|
|
 |
|
webmaster
Beheerder
|
 Geplaatst: 16 jan 2010, 13:34 |
|
|
Hmm, vreemd, er zijn op dat gebied nochtans geen wijzigingen doorgevoerd JohnD.
|
|
|
|
 |
|
JohnD
|
 Geplaatst: 16 jan 2010, 15:21 |
|
webmaster schreef: Hmm, vreemd, er zijn op dat gebied nochtans geen wijzigingen doorgevoerd JohnD. Ik geloof je hoor. Ik heb echter juist een post gemaakt en onderaan de post was die optie (100% goed gezien hoor!), terug standard afgevinkt !!! Vreemd want op deze eigen post staat het terug aan. Misschien dat dat terug afstaat bij het editen van een post of zo.
|
|
|
|
 |
|
artemis
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 15:10 |
|
|
Een printfunctie zou ik wel handig vinden...
Als je nu een topic wil printen dan kan je enkel de volledige pagina printen met alle kleuren en verloren ruimte erbij.
|
|
|
|
 |
|
JohnD
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 15:33 |
|
Op 5 sec. heb ik wat ik nodig heb en na nog 15 sec. rolt het blad uit mijn printer. De PrintScreen app moet wel in de achtergrond op stand-by staan.
http://www.gadwin.com/download/
|
|
|
|
 |
|
Vandebos
Moderator
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 16:54 |
|
artemis schreef: Een printfunctie zou ik wel handig vinden... Als je nu een topic wil printen dan kan je enkel de volledige pagina printen met alle kleuren en verloren ruimte erbij.
Euhhh, tekst die je wil afdrukken selecteren, ctrl P, selectie aanduiden en op ok duwen?
Wat niet wegneemt dat een printfunctie idd handig zou zijn.
_________________ Handige documenten voor: (ver)huurder Schulden Echtscheiding
|
|
|
|
 |
|
artemis
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 19:16 |
|
Euuhmm, ik heb een Mac
Ben geen held met mijn computer en benut verre van alle mogelijkheden.
Ik kan er wel wat op vinden om niet het ganse scherm af te moeten drukken maar toch......
|
|
|
|
 |
|
Vandebos
Moderator
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 19:50 |
|
artemis schreef: Euuhmm, ik heb een Mac Ben geen held met mijn computer en benut verre van alle mogelijkheden. Ik kan er wel wat op vinden om niet het ganse scherm af te moeten drukken maar toch......
Satan, be gone!! 
_________________ Handige documenten voor: (ver)huurder Schulden Echtscheiding
|
|
|
|
 |
|
artemis
|
 Geplaatst: 23 feb 2010, 20:09 |
|
Vandebos schreef: artemis schreef: Euuhmm, ik heb een Mac Ben geen held met mijn computer en benut verre van alle mogelijkheden. Ik kan er wel wat op vinden om niet het ganse scherm af te moeten drukken maar toch...... Satan, be gone!! 
Hahaha, ben anders heel tevreden hoor. Ben begonnen met afgedankte Mac's van naasten en zo zijn wij eraan verknocht geraakt en hebben we onze eigen nieuwe gekocht. Mooi ding ook.
Bijkomend voordeel: geen virussen, heb zelfs geen virusscanner.
|
|
|
|
 |
|
Bijtje
|
 Geplaatst: 01 jun 2010, 17:30 |
|
|
Er is een rubriek "echtscheidingen" maar zou er niet zoiets kunnen komen voor mensen die niet gehuwd waren ? Want die hebben vaak toch ook samen kids en daar gelden soms andere wetten op zoals bijvoorbeeld voor alimentatie.
|
|
|
|
 |
|