Ik sta bij mijn man ten laste, maar...

Nono
Topic Starter
Berichten: 4

Ik sta bij mijn man ten laste, maar...

#1 , 25 mar 2011 09:50

Hallo allemaal,

Ik heb cvs en sta daarom bij mijn man ten laste. Nu heb ik onlangs een cursus gevolgd als nagelstyliste. Momenteel doe ik dit op mijn eigen tempo (eigenlijk in het zwart), kunnen ze ons iets maken als de staat daar achter komt?

Mvg
Nono

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 25 mar 2011 10:04

- Terugbetaling werkloosheidsuitkering, ziekte-uitkering, vervangingsinkomen + boetes
- Betaling van ontdoken RSZ en personenbelasting + boeten en intresten
- Schorsing door RVA, RIZIV, OCMW, verhoogde kinderbijslag, ... voor x tijd
- Eventuele sancties vanwege het niet in orde zijn met de regels voor het uitoefenen van een zelfstandige activiteit
- ...

Nono
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 27 mar 2011 22:03

Dank u voor de informatie.
Nu staan we al een grote stap verder!

Mvg
Nono

Reclame

xena

#4 , 27 mar 2011 23:11

Ik heb cvs en sta daarom bij mijn man ten laste.
het is niet mogelijk om bij uw man ten laste te staan

in de toekomst stel je beter dergerlijke vragen als het volgt op een forum .....wat als ik in het zwart wat zou willen bijverdienen ...........ipv. een begin van een bewijs te leveren

Nono
Topic Starter
Berichten: 4

#5 , 28 mar 2011 10:44

Ik heb cvs en sta daarom bij mijn man ten laste.
het is niet mogelijk om bij uw man ten laste te staan

in de toekomst stel je beter dergerlijke vragen als het volgt op een forum .....wat als ik in het zwart wat zou willen bijverdienen ...........ipv. een begin van een bewijs te leveren
Wat is er mis als ik aangeef waarom ik "bij mijn man ten laste sta" (of hoe moet ik het verwoorden volgens u?)
En exuseer dat het niet onder het juiste onderwerp staat, maar bij "stel een vraag" mag je toch een vraag stellen als je niet weet waaronder die valt?
Ik ben door Lightning goed verder geholpen, nu weet ik dat ik niet moet wachten tot het einde van de cursus
om mij te registreren.

Mvg
Nono

Fore
Berichten: 1298

#6 , 28 mar 2011 10:50

Beste nono

Het geschreven woord wordt zo snel verkeerd begrepen. en ik ga niet Xena zijn bedoelingen doorgronden.
Maar wat hij (of zij) mogelijk (volgens mij) bedoelde is:
Dat je titel niet overeenkomt met je vraag. Dit kan tot verwarring leiden
Je kan niet ten laste worden genomen door je partner, wat wel kan is het gebruik van een huwlijkscoefficient
Door je probleem hier te posten, zou de belasting dit gebruiken tegen je als een begin van bewijs.
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Nono
Topic Starter
Berichten: 4

#7 , 28 mar 2011 10:53

Dank u voor uw uitleg.

Mvg
Nono

Terug naar “Archief”