Complex.....

het begon zo mooi
Topic Starter
Berichten: 19

Complex.....

#1 , 27 mar 2011 17:20

Mijn ex wil geen normale omgangsregeling met ons zoontje omwille dat ik EPILEPSIE heb en zij dat als één gevaar ziet al weet ze zelf goed genoeg dat ik nooit eerder last heb gehad van ep-aanvallen ook door de aangepaste medicatie die ik neem heb ik het alemaal onder controle.

Heb zelfs gelezen dat er aanstaande moeders zijn die perfect kinderen mogen hebben en opvoeden zelfs borstvoeding is blijkbaar geen probleem met die medicatie.
Vind van mezelf trouwens dat ik zeer zeker niet meer of minder gevaar ben voor ons zoontje dan dat mijn ex is.

Zijn er op dit forum nog mensen bij wie dit alles bekent in de oren klinkt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38678

#2 , 27 mar 2011 17:25

indien mogelijk probeer een bemiddelaar te vinden want anders zal het een vechtoplossing worden. Alles bijhouden wat ze zegt liefst vanaf nu met een dictafoon alles opnemen

het begon zo mooi
Topic Starter
Berichten: 19

#3 , 27 mar 2011 17:34

indien mogelijk probeer een bemiddelaar te vinden want anders zal het een vechtoplossing worden. Alles bijhouden wat ze zegt liefst vanaf nu met een dictafoon alles opnemen
Bedankt "franciscus" al vind ik het erg dat het zo moet gaan het is idd bewijs op bewijs & klacht over klacht!!!

Reclame

Terug naar “Archief”