Pleitdatum rechtbank

Jules
Topic Starter
Berichten: 39

Pleitdatum rechtbank

#1 , 05 jun 2008 15:11

In een zaak waarin ikzelf mijn belangen wil behartigen -zonder juridisch bijstand- ontving van de griffie een bericht van pleitdatum en pleidooiduur. Op internet (www.juridat.be) vind ik echter voor mijn zaak een heel andere - vermoedelijke - pleitdatum . Hoe met zekerheid weten wat er nu juist werd vastgesteld?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 jun 2008 16:05

Normaal zou de datum die u van de griffie krijgt juist moeten zijn.

Wat bedoelt u met de vermoedelijke datum die u op het internet vindt? Is dat de datum die u bij juridat vindt onder dossier -> "agenda van de zittingen"?

scorpioen

Jules
Topic Starter
Berichten: 39

#3 , 05 jun 2008 16:56

Scorpioen bedankt voor uw vlug antwoord.
Inderdaad op internet is dat de datum die ik gevonden heb op 'juridat' onder dossier 'agenda van de zittingen'. Waarom zou die datum op 'juridat' niet juist zijn?

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 jun 2008 17:47

De datum vermeld op juridat, agenda van de zittingen, is normaal niet de vermoedelijke datum, maar de datum waarop de zaak is vastgesteld.

De brief van de griffie zou dezelfde datum moeten vermelden.

Neem contact met de griffie (meestal zijn dat vriendelijke mensen, zij zullen u helpen).

scorpioen

Terug naar “Archief”