Gelukkig 2024

WP002
Topic Starter
Berichten: 1479

Gelukkig 2024

#1 , 31 dec 2023 17:37

Ik weet niet waar het anders thuishoort, maar...

Ik wens, vooraleer ik het feestgedruis ga opzoeken, iedereen die zich hier dagelijks belangeloos op dit forum inzet om mensen te voorzien van correcte informatie, een vrolijk en gelukkig 2024 toe, met vooral veel gezondheid want dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.

LYNX XX
Berichten: 2526
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 jan 2024 11:00

Sluit mij aan bij WP002.

En zeker waardering voor alle leden, collega's voor hun visies, reacties, ervaring en kennis. Ook voor de vaste collega's die het JF in goede banen leiden en hun deskundigheid mee delen aan TS'ers, en die soms al eens terecht moeten ingrijpen om de orde en de grondbeginselen van het JF te bewaren.

Aan allen een prachtig en gezond 2024.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 jan 2024 12:43

Ik sluit mij bij jullie aan. Een gezond en voorspoedig nieuw jaar voor jullie en voor wie u dierbaar is en al wie beroep doet op dit forum. Ook voor deskundigen is het soms dansen op een slappe koord, zeker als de TS niet helder genoeg is of zijn houding/mening telkens verandert. Ik doe mijn best om mijn tussenkomsten zo goed mogelijk te staven met rechtsregels en gazettenpraat zo veel mogelijk te mijden. Maar laat ons zeker niet vergeten dat wij allemaal mensen zijn en mensen kunnen missen. Voor mij is het juridisch forum nog altijd een platform om mensen trachten aan de juiste info te helpen geraken en vooral om hun te behoeden voor stommiteiten. Terwijl sommigen een regelregechte aanval of zonder meer juridische stappen adviseren, ben ik eerder het type van de verzoening en trachten om met zo weinig mogelijk middelen en kosten tot een aanvaardbaar vergelijk te komen voor alle partijen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Mededelingen”