Op zoek naar specialiteit notaris bemiddelaar

inina
Topic Starter
Berichten: 311

Op zoek naar specialiteit notaris bemiddelaar

#1 , 20 apr 2015 09:49

Gezien in de nieuwe wet op de mede-eigendom verschillende verplichtingen werden aangebracht tot regularisatie en coördinatie van de basisakten en statuten van de verenigingen van mede-eigenaars. Maar deze verplichtte regularisatie en coördinatie in onze VME nog steeds niet werd uitgevoerd, met alle gevolgen van dien op juridisch vlak (vonnis), vraag ik mij af of er een specialiteit bestaat als notaris bemiddelaar, welke onze huidige juridische problemen mee zou kunnen oplossen.
Of dient dit te gebeuren door een advocaat welke als zijn specialiteit de verdediging advies en bijstand heeft gemaakt van de wet op de mede- eigendom en de bijhorende verplichtingen van de syndicus?

Graag verwijzing of een privé aanbod van eventuele bezoekers op dit forum. Met dank bij voorbaat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
inina
Topic Starter
Berichten: 311

#2 , 20 apr 2015 13:33

Ik ontving van iemand een pive bericht als reactie op mijn post, waarop ik graag zou willen antwoorden, maar ik weet niet hoe dat juist werkt. Kan de betrokkene of iemand van het bestuur mij dit uitleggen aub ?
Dank bij voorbaat

GB2702
Berichten: 232

#3 , 20 apr 2015 13:39

heel simpel, het prive bericht openen en dan op reply klikken linksonder en je kan antwoorden.

Reclame

Terug naar “Andere”