Uiteraard... zij hebben tenslotte niets verkeerd gedaan. Het is aan u om actie te ondernemen om de gevolgen van die fout recht te zetten.Ok. Maar er zijn door de provincie kosten gemaakt. Kan de provincie die dan aan mij doorrekenen tgv. een (eventuele - ik wacht af) fout bij de post?
Ja, want het is niet de Provincie die een contract mymove heeft afgesloten met de postdienst, maar u zelf.Ok. Maar er zijn door de provincie kosten gemaakt. Kan de provincie die dan aan mij doorrekenen tgv. een (eventuele - ik wacht af) fout bij de post?
Bij zowat alle instanties vragen ze buiten uw officële thuisadres op zijn minst een gsmnr. (eventueel een vast nr.) en een e-mailadres. Het is dus niet ontdenkbaar dat de provincie een alternatief contactadres ter zijner beschikking heeft.En naar waar moet de provincie dan bellen volgens u?
Leuk hoe men insinueert dat de schuld alsnog bij mij ligt.Misschien dat hij ook eens telefonisch haar de rechtbank/provincie belt om deze procedure op te starten????
Hangt een beetje af van de goodwill van de schuldeiser in dit geval.De Post heeft vandaag aangegeven dat er een en ander bij hen is foutgelopen, en gaan daar een schriftelijk bewijs van afleveren.
Er wordt hier (op dit forum) echter wel gezegd dat ik alsnog de kosten ga moeten betalen. Voor iets waar de schuld dus niet bij mij ligt. Vraag is hoe ik die kosten dan kan terugvorderen?
Leuk hoe men insinueert dat de schuld alsnog bij mij ligt.Misschien dat hij ook eens telefonisch haar de rechtbank/provincie belt om deze procedure op te starten????
Nee, wat we u vertellen is dat u de Provincie moet betalen omdat u de Provincie moet betalen. De 'tgv' is iets tussen u en BPost waar de Provincie niks mee te maken heeft.Eigenlijk vertelt u me dan dat ik dien te betalen tgv. een nalatigheid bij de post?