wat kan ik best doen

citroentje
Topic Starter
Berichten: 228
Locatie: oostkamp

wat kan ik best doen

#1 , 17 mar 2007 19:35

Een grootte maand geleden heb ik op een parking in het achteruit rijden tegen een auto gereden,was eerlijk heb blijven wachten op de eigenaar van de auto,op het eerste zicht geen schade toch ging ze naar de garage,twee dagen later belde ze op om te zeggen dat er een barstje in het licht was en hoe we het gingen doen,nu ze zelde voor om die zo te betalen dus ging ik akkoord ging naar haar toe betaalde die lamp (die ze toch niet zal vervangen) en daarmee was de kous af dacht ik,nu belde ze me op 5 weken later om te zeggen die aanrijden van toen er zijn krassen op de bumper en er moet een nieuwe bumper op en er gespoten worden en ze vroeg me nog eens 500 euro en wat ik ging doen toch aangeven op de verzekering of dat aan haar betalen.Nu is me vraag kan ze dat zo maar de eerste keer laat ze de garage kijken blijk alleen de lamp te zijn en nu ineens zijn er nog kosten vraag me af of die garage wel gekeken heeft.Nu als ik het zo zou wilen regelen kan ik eisen dat ze eerst de herstel laat doen en de fakteur er van aan mij heeft om die te betalen of zou ik het toch beter aan de verzekering doorgeven,ik heb er een raar gevoel bij eerst die lamp en dan 5 weken later is er ineens nog schade,wat doe ik best,dank u voor de antwoorden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 mar 2007 19:45

Ik zou het doorgeven aan de verzekeringsmaatschappij.

Vijf weken na een aanrijding over schade komen vragen is rijkelijk laat. Die krassen kunnen van om het even waar komen. Er is geen bewijs dat dit van de aanrijding met jou komt.

Normaal zal ook de verzekeringsmaatschappij dit standpunt innemen.

scorpioen

dieke
Berichten: 1299

#3 , 18 mar 2007 08:18

Ik zou zeggen dat ze al vergoed is voor geleden schade en dat ze niet met nieuwe dingen op de proppen moet komen. Ik zou het ook niet aangeven aan de verzekeringsmaatschappij, want dat lijkt me bekennen van schuld. En die heb je m.i. niet! 5 weken is inderdaad te laat. Mijn idee is dus: laat blaffende honden maar doen.

Onvoorstelbaar he, hoe sommige mensen ervan profiteren als een ander dan al eens eerlijk is! Heb niet zo lang geleden iets gelijkaardigs meegemaakt. Een tikje gegeven tegen een mercedes van meer dan 15 jaar oud. Niets aan te zien, buiten wat er al van tevoren te zien was... Die man kwam me daar af met een schadebestek om u tegen te zeggen. Heb dan toch maar de verzekeringsmaatschappij ingeschakeld om die man te vergoeden... die dacht ook eventjes wat centen op te rapen zonder zijn auto te laten herstellen. Tsssss...

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 19 mar 2007 21:02

Vrouwen en auto rijden, t'is toch iets h

Terug naar “Verkeersongevallen”