Meningsverschil ivm uitbetaling

Nitro_eend
Topic Starter
Berichten: 7

Meningsverschil ivm uitbetaling

#1 , 02 aug 2006 21:30

Hallo,

ik ben onlangs betrokken geraakt in een verkeersongeval. Ik werd in mn recht gesteld.
Het betreft hier een brommer en een wagen die rechtsomkeer maakte.
Ik reed dus op de brommer, nu heeft de expert bepaald dat de brommer totaal verlies is.

De verzekeringsmaatschappij heeft mij een bod gedaan waarmee ik helaas niet akoord kan gaan. Na 2 maal gemaild te hebben, heeft de expert besloten om eens langs te komen.

Probleem:
Die expert zal wel zodanig goed kunnen praten, dat ik in de eerste 5 min. onder tafel gepraat wordt. Het zal dan ook zijn eerste keer niet zijn.

Kan ik bijvoorbeeld eisen dat:
- Ik een andere brommer krijg die voldoet aan dezelfde kenmerken als de mijne voor het ongeval ?
- Dat ik een bestek laat maken en de verzekering de kosten laat betalen ?

Nog voorstellen ?
Het komt er momenteel op neer dat ik:
- van de baan gemaaid werd,
- volledig in mijn recht was,
- ikzelf nog mag opdraaien voor het financieel verlies,
- mijn pols waarschijnlijk nooit meer volledig goed zal functioneren...


Dank bij voorbaat,
Michael

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
subaru
Berichten: 90

#2 , 16 sep 2006 05:37

laat hem langskomen, bekijk zelf al eens de tweedehandswaarde van een brommer van zelfde staat, bouwjaar, merk en type en schuif het onder zen neus als hij minder voorsteld. je kan het maar proberen he,
overdrijf ook niet want ze kennen wel de waarden hoor :wink:

Nitro_eend
Topic Starter
Berichten: 7

#3 , 16 sep 2006 11:28

Hallo,

ik heb enkele malen contact gehad met de mensen van het expertisebureau. Nadat dit nie bevredigend was, heb ik een tegenexpertise gevraagd.

Uiteindelijk ligt het bod nu wel aan de goede kant, de zaak is dus normaalgezien afgerond. Betreffende de schade aan de brommer dan toch.

Mn littekens enzo moeten nog behandeld worden...

Alvast hartelijk bedankt h? !

Michael

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”