rechten van de mens/ discriminatie

elsje
Topic Starter
Berichten: 109

rechten van de mens/ discriminatie

#1 , 29 sep 2008 10:09

Blij met het nieuwe onderwerp: Rechten van de mens/ discriminatie :
Eèn van die rechten van de mens is :
- Het recht om zijn eigen kinderen te zien , en te zien opgroeien...
- Discriminatie= OUDERVERSTOTING=
Het kind-jongere , wordt door de ene ouder continu- subtiel
gehersenspoeld zodat het uiteindelijk een psychologische
oudermoord pleegt op de ' te haten ouder' .
Zie binnenkort op nieuwe site info@ouderverstoting.be
1: Iedere ouder heeft het recht (indien er geen vorm van verwaarlozing/
mishandeling is) zijn kinderen te zien en te spreken.
2: Het is een zware vorm van discriminatie- mishandeling , als de
bloedband door 1 van beide partijen verbroken wordt.
3: Het ontnemen van je eigenste vlees en bloed is een zware misdaad.
Het nieuwe onderwerp kan voor vele mensen die dergelijke zaken
meemaken een hulp zijn, waar wij niet altijd kunnen op
antwoorden.... Waarvoor dank ! Groet els[/b]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 01 nov 2008 19:43

Al vele magistraten versleten maar geen enkele die in staat is een duidelijk pad aan te geven hoe men kan wapenen tegen wat Elsje beschrijft. De rode draad is genderdiscriminatie van het gerecht.

Men verwijst telkens naar andere diensten waar ze dan vervolgens geen deugdelijke samenwerking mee hebben en bovendien verliezen onze magistraten al snel diverse kinder- en mensenrechten uit het oog.

Voor de twijfelaars.
Een kind manipuleren om de andere ouder te haten is een ernstige vorm van kindermishandeling.

Los van het ouderverstotingssyndroom geven we U enkele statistieken mee indien een kind opgroeit zonder contact te hebben met hun vader.
Statistieken van opgroeien in een éénoudergezin zonder contact te hebben met een nog levende moeder zijn me niet bekend. Tot zolang neem ik aan dat de gevolgen even nefast zijn voor een gezonde ontwikkeling van het kind.

http://www.f4j.be/ouderverstoting/beeld ... AS_16.html

http://www.f4j.be/ouderverstoting/beeld ... AS_15.html

RR

JohnD
Berichten: 3580

#3 , 01 jun 2009 03:44

Ik vraag me af waar de oorsprong van die genderdiscriminatie ligt. Het is dus laten we zeggen zo dat praktisch altijd de man gediscrimineerd word in het soort zaken hierboven beschreven. Het zijn dus ook voor het overgrote deel altijd mannen die hun eigen gender discrimineren. Zou het dan toch zo zijn dat die absoluut niets te zeggen hebben thuis en door de andere gender achter de schermen gedomineerd worden. Het kan volgens mij bijna niet anders dat onze maatschappij geen mannen maatschappij is zoals velen denken; maar dat dit enkel uiterlijke schijn is, en de maatschappij eerder door vrouwen gerund wordt. Enfin toch voor hen die verder kijken dan hun neus lang is.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

3399AAaa
Berichten: 818

#4 , 01 jun 2009 19:58

inderdaad: ben nu zelf een vrouw, maar sommige 'wijven' - sorry voor mijn woede - zijn echte heksen.

Ga maar eens een dag je in de rechtbank zitten: vaders die gewoon hun kinderen graag zien, onvoorwaardelijk, en dan die ex-vrouwen die er alles aan doen om die man kapot te krijgen, op de kap van de kinderen. Walgelijk en ziek!! en wat die allemaal van die instanties gedaan krijgen, die vrouwen, dat geloof je gewoon niet. dat de politici zich daar maar eens mee bezig houden, er zouden niet zoveel depri mannen en kinderen rondlopen.

JohnD
Berichten: 3580

#5 , 01 jun 2009 20:37

Echte mannen die neen durven zeggen tegen een vrouw zijn er niet meer. Pantoffelhelden zijn het, behalve enkelen zoals RR bvb.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

3399AAaa
Berichten: 818

#6 , 01 jun 2009 21:28

mijn vader zegt altijd: "de volgende keer dat ik geboren word, kom ik terug als meiske".

3399AAaa
Berichten: 818

#7 , 01 jun 2009 21:45

en inderdaad, rode ridder, zoals jij vorige week al min of meer zei: advocaten die aan zoiets meewerken zijn hun job van advocaat niet waard en mogen voor mijn part van de balie worden afgesmeten.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#8 , 01 jun 2009 22:34

Maar waarom doet de Orde dit niet?

De Orde kan toch een signaal geven dat meewerken aan ernstige vormen van kindermishandeling door een advocaat niet getollereerd kan worden en wat toezicht houden.

Als er dan eens een "bad"advocaat eens een maand niet mag pleiten dan wordt er tenminste iets aan gedaan. Nu kan iedereen zien dat de Orde duidelijk kindermishandeling ondergeschikt wil maken aan "het belang" van de client. (NB: dat soort vechtscheidingen brengt geld op met hopen, het mag gerust pervers genoemt worden)

zie ook: http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=14787
De tegenargumenten die pleiten "voor" advocaten blijven uit, hoe kan dit nu, nochtans was mijn punt daar duidelijk?

Vind hier niemand het raar dat de Orde niet eens reageert op het juridischforum.be ?

Is de Orde daar te schoon voor? Geen intresse in het JF? Wat fout met de doelstellingen van het JF?

Het JF zou forumsessies kunnen organiseren in een aparte rubriek...?
(vb. een hele werkweek dat een proffesional niet anoniem maar wel elke avond een uurke vrij maakt om in debat te gaan lijkt mij het proberen waard)

Laten we een concreet voorbeeld geven dan kan erover gedebateerd worden
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 5568#55568

Ook op http://www.f4j.be staat een dergelijk verhaal centraal (de advocaat van de moeder melde hier wel dat haar strafbaar gedrag moet bijgestuurd worden (= zijn plicht) en zijn eigen pogingen mislukte. De advocaat gebruikte naar de rechter tevens ook woordenschat van "programeren van de kinderen"
RR

jokeenfamilie
Berichten: 36

#9 , 05 aug 2009 09:36

inderdaad: ben nu zelf een vrouw, maar sommige 'wijven' - sorry voor mijn woede - zijn echte heksen.............;;
Spreek dan maar voor jezelf beste 3399AAaa , want het omgekeerde is ook waar(heid)
Zoals RR zei : Een kind manipuleren om de andere ouder te haten is een erge vorm van kindermishandeling en is zelfs erkend als ' psychische stoornis ' bij het kind.
Een aanrader Ver(PAS)seerd ouderschap is , een boek die je beter eens zou lezen eer je zo,n onzin neerschrijft.
Er zijn wel degelijk voorbeelden RR van kinderen die opgroeien zonder contact te hebben met een nog levende moeder. Misschien ook lectuur om eens door te nemen :wink:
En eigenlijk is er aan het 'probleem' niet veel te doen , behalve een gezonde communicatie van bij het begin, want een gemanipuleerd, gehersenspoeld kind is ziek en kan zonder prof. hulp niet veranderen.
Ouders die zo,n manieren hebben , is het nu de vader of de moeder , zouden ze moeten 'kort -steken' want ze beseffen niet wat ze doen , in de eerste plaats a/h kind maar ook aan de verstoten ouder.......
Maar waar een wil is , is niet altijd een weg!
Dus beste 3399AAaa , voor je nog zo,n grof taalgebruik uit , denk eens goed na , want je kwetst mensen (wijven ) die geen heksen zijn en het goed bedoelen met hun kinderen . Zegt veel over jezelf trouwens.....jo

jokeenfamilie
Berichten: 36

#10 , 05 aug 2009 15:09

Mèèr informatie aangaande het boek- Verpasseerd ouderschap;
http://relapublishing.nl/volo.htm
MVG jo

3399AAaa
Berichten: 818

#11 , 06 aug 2009 21:27

Mèèr informatie aangaande het boek- Verpasseerd ouderschap;
http://relapublishing.nl/volo.htm
MVG jo
Sorry, als ik u gekwetst heb. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. De ervaring heeft me echter geleerd dat het een bij uitstek gebruikt wapen van vrouwen is om allerhande redenen. Vrouwen zoals het geval dat u beschrijft ben ik nog niet dikwijls tegengekomen...dat is de harde realiteit.

Terug naar “Rechten van de Mens / Discriminatie”