dossier bij de advocaat van de tegenpartij opvragen

Justiceseeker
Berichten: 354

Re: dossier bij de advocaat van de tegenpartij opvragen

#16 , 20 dec 2012 10:50

bij inzage van het dossier van de tegenpartij blijkt dat een aangetekende zending, enkele maanden terug aan mij (verweerder) gestuurd door de tegenpartij, een bijlage heeft die verschilt van welke ik ontvangen heb. De bijlage bevat een kostenoverzicht welke ik nog moet betalen, beginnende vanaf 2011 met een totaalbedrag van 450 €. De bijlage van de tegenpartij begint vanaf 2010 en bedraagt 680 €. Is deze brief dan nog geldig ? In de brief zelf, waarin staat dat er kosten moeten betaald worden (meer geen bedrag) wordt verwezen naar de bijlagen.
Het bedrag is klein, het probleem eenvoudig en dus best volgens korte debatten af te werken. Onnodig conclusietermijnen te vragen en stel zelf conclusies op die U ook aan tegenpartij/rechter meegeeft. Dring aan en geef niet toe de zaak op de rol te zetten. Spreek in uw korte conclusies van het verschil in bedragen en de onnodige aanpak via raadsman. Uw tegenstrever (ex) zal een pak meer betalen dan wat ontvangen wordt. Spijtig voor de advocaat die gaarne zijn rekening ziet aandikken... .

Sommige mensen moeten leren met een dreun, vallen en opstaan. Leer dat woorden in de wind vergaan en geschriften blijven... . Gedetailleerde geschriften kunnen een vrijgeleide vormen als ze goed zijn opgesteld... .

Justiceseeker

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Administratief recht”