Betekend vonnis van 2012 nu pas dreigement met beslagname

Erwineken
Topic Starter
Berichten: 1

Betekend vonnis van 2012 nu pas dreigement met beslagname

#1 , 22 mar 2015 19:11

Hallo allemaal , ga het verhaal kort houden ma is wel redelijk complex en komt er beetje op neer dat ik naïef ben geweest en (onder druk) persoonlijke borg heb getekend voor men vennootschap…ze hebben me dus ook privé voor de rechter gedaagd ,nu is dit uitgesproken in 2012 , ondertussen heeft echter de vennootschap een deel van die schulden wel afbetaald (zelfs via rechtbank deel kwijtgescholden ) de vennootschap betaald nog steeds deels terug maar is door de rechtbank een deel kwijt gescholden .. nu vallen ze terug op borgstelling en proberen ze langs die weg me terug te pakken ..dus er stond deurwaarder 3" jaar na uitspraak , was wel al eerder betekend) om totaal bedrag op te eisen wat kan ik nu nog best doen ? aangezien het bedrag dat hij opeist het begin bedrag is … welke deels werd afgekort door venootschap … verzet kan maar tot 15 dagen na betekening (ik weet dat ik toen beter verzet had aangetekend , mar had de middelen niet ) … we zijn nu bijna 3 jaar verder en nu komt er deurwaarder … maar zijn afrekening is totaal niet correct daar er al groot deel betaald is door de vennootschap in kwestie …
alle advies welkom

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding