Ik verdien geld via het internet... In het zwart?

warezqq
Topic Starter
Berichten: 1

Ik verdien geld via het internet... In het zwart?

#1 , 26 jun 2011 11:32

Wat begonnen was als een hobby met enkele blogs, is nu uitgegroeid tot een reeks van 10 en meer websites, en verdienste van $1000 per maand via affiliate programma's. Ik ontvang dit geld via Paypal en zet nu en dan iets over op mijn bankrekening. Ben ik illegaal bezig, moet ik dit aangeven ofzo? Ik ben student maar vanaf volgend jaar ga ik normaal gaan werken. Tnx

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Redrum
Berichten: 574

#2 , 01 jul 2011 11:51

Ja, inkomsten moet je aangeven. En in het geval van een beroepsinkomen moet je onder een sociaal statuut vallen, met alle verplichtingen vandien.

westhoek
Berichten: 395

#3 , 01 jul 2011 12:12

Ja, inkomsten moet je aangeven. En in het geval van een beroepsinkomen moet je onder een sociaal statuut vallen, met alle verplichtingen vandien.
Ik denk dat dit een trol is Redrum.
Als hij na al die jaren nog geen controle heeft gehad, scheelt er wat. Ik heb ook wat Inkomsten uit reclame, en ik geef dit aan, voor de simpele redenen dat de uitgevers dit ook aangeven. En ik weet uit ervaring dat er wel controle op is.

Reclame

Terug naar “E-commerce”