Eigenaar en tijdsduur

zomaar
Topic Starter
Berichten: 1

Eigenaar en tijdsduur

#1 , 18 jul 2006 03:48

Vorig jaar hebben we een huis gekocht van een koppel die nog aan het bouwen was...die bouw zou dit jaar eind deze maand af moeten zijn en dan kunnen wij erin trekken...dit kwam goed uit want dan liep ons huurcontract ten einde en moeten we zelf geen huurden zoeken...
Voor het einde van deze maand wordt alles geregeld met bank en de notaris...nu blijkt echter dat de bouw van hun nieuwe huis vertraging heeft opgelopen en het een maand langer zal duren voor ze kunnen verhuizen...nochthans staat in het contract dat de woning op 1 augustus vrij moet zijn...mij vrouw en ik hebben alles zo geregeld i.v.m. papieren,post,bank en verlof dat we begin augustus kunnen verhuizen...bovendien moeten we voor 1 september weg zijn uit ons huidige huurhuis...

Welke stappen kan ik ondernemen tegen de verkopen?Kan ik hem laten buitenzetten op 1 augustus?Zoja wie draait er op voor de kosten?Wie moet ik hiervoor inschakelen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jul 2006 10:42

Oproepen in minnelijke schikking bij de vrederechter. Kost niets. Als dit niet helpt verzoekschrift neerleggen bij de vrederechter.
Je kunt niet uitzetten zonder vonnis.

scorpioen

Reclame

Terug naar “Kopen”