Uithangbord te huur

AWASNicky
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Uithangbord te huur

#1 , 05 apr 2024 16:07

Ongeveer 3 weten geleden zag ik online op de site van een immokantoor een appartement te huur.

Nu heb ik nog steeds geen nieuws (papieren bezoek aangevraagd).
Nu komt het; er hangt daar geen bord te huur uit aan het appartement en het kantoor zegt dat dit van geen belang is en ze ermee wachten tot ze genoeg kandidaten hebben (hoeveel dan wel????).

Kan dit? Moet een immokantoor ook niet het appartement aanduiden met bord te huur?
Persoonlijk, in mijn ervaring met andere kantoren, staat iets direct online + bord + ca 1 week tot uitnodiging.
Dit zaakje vind ik raar....soms denk ik "dit is gewoon online reclame opdat je op hun site zou verder snuffelen...soort van reclame.
Wat is uw mening?

Mvg

cesto
Berichten: 324

#2 , 05 apr 2024 20:19

Sorry, ik heb bijna niets begrepen. Bent u een potentiële huurder? Zover ik weet maken verhuurder en makelaar duidelijke afspraken omtrent een aantal zaken, waaronder het uithangen van een bord van het immokantoor. Het is best mogelijk dat de verhuurder zo’n bord niet wou. Waarom is dat uithangbord zo belangrijk voor u?

LeenW
Berichten: 12855

#3 , 05 apr 2024 20:21

Ik snap ook niet meteen waar u met deze vraag naartoe wil?

Reclame

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 07 apr 2024 14:04

Nu komt het; er hangt daar geen bord te huur uit aan het appartement

Kan dit? Moet een immokantoor ook niet het appartement aanduiden met bord te huur?
Immokantoor kan werken zoals het wil; binnen de wetgeving

Er is ook helemaal geen verplichting om een bord "te huur" te hangen


Sommige panden komen nooit publiek te huur of te koop, maar huurder of eigenaar verandert wel
Huurders of eigenaars willen dit ook niet altijd
(bvb als handelspand verkocht wordt maar handelszaak blijft bestaan)

Terug naar “Kopen”