Verkoopsbrochure : dwaling.

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

Re: Verkoopsbrochure : dwaling.

#16 , 18 nov 2023 10:59

Waarom heeft u dit pand gekocht terwijl u dezelfde problemen al ervaren hebt als huurder?
Het is een nieuwbouw, alle eigenaars hebben hetzelfde probleem met de huurders die niet kunnen parkeren.
Ik ben verhuurder.
Nochthans zegt u in uw ander topic dat u het pand huurt en spreekt u over de eigenaar in derde persoon enkelvoud,
Vorig topic heb ik in naam van de huurder gedaan om een standpunt als huurder te zetten.

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#17 , 18 nov 2023 11:02


Thomas_A
Berichten: 2333
Juridisch actief: Nee

#18 , 18 nov 2023 13:29



Het is een nieuwbouw, alle eigenaars hebben hetzelfde probleem met de huurders die niet kunnen parkeren.
Ik ben verhuurder.
Nochthans zegt u in uw ander topic dat u het pand huurt en spreekt u over de eigenaar in derde persoon enkelvoud,
Vorig topic heb ik in naam van de huurder gedaan om een standpunt als huurder te zetten.
En daardoor was dat topic ook verwarrend…

Het is soms al moeilijk genoeg om de situaties hier te begrijpen als iedereen weet wie hij is.

Reclame

LeenW
Berichten: 12857

#19 , 18 nov 2023 13:53

Op zich is dat plan een pak meer waard dan een verkoopsbrochure.

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#20 , 18 nov 2023 15:45

Op zich is dat plan een pak meer waard dan een verkoopsbrochure.
Dit plan was duidelijk maar hebben we nooit mogen inkijken. Nu pas heeft de syndicus het kunnen bekomen.

tinev
Topic Starter
Berichten: 161
Juridisch actief: Nee

#21 , 06 feb 2024 20:04

Dossier opgelost. De promotor heeft begrepen dat parkeren onmogelijk was. Nu geen carport en terugbetaling constructie.

Terug naar “Kopen”