Sod ontbinden van overeenkomst

Elena C.D.
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Sod ontbinden van overeenkomst

#1 , 03 dec 2023 15:55

Hallo allen

We hebben een vraag omtrent een sleutel op de deur project waarbij we de overeenkomst afgesloten hebben. Vanaf het begin van het afsluiten van de overeenkomst met het bedrijf hebben duidelijk gemaakt wanneer het krediet opgenomen moest worden.
Nu zijn we op een moment gekomen waarbij de opname periode verlopen is van de lening en waarbij we op zoek zijn naar een manier van ontbinding van het contract.
Het is ook belangrijk om te weten dat bij het bijna bereiken van het einde van de opname periode we contact opgenomen hebben met de bank om te vragen naar een verlenging of een uitstel van deze opnemen datum hier hebben we een schriftelijk of een e-mail ontvangen van de bank dat dit niet mogelijk is.
Kan de nalatigheid van het bedrijf hier op toegepast worden aangezien zij dit niet verder in acht genomen hebben. Kortom wat zou volgens jullie de beste manier zijn om dit op te nemen. Alvast bedankt voor uw advies moest mijn vraag niet duidelijk zijn laat me dan me dat even weten zodat ik dat kan aanpassen.

Thomas_A
Berichten: 2442
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 dec 2023 16:38

En wat staat in de overeenkomst over de timings voor de verschillende fases en over de compensatie als de sleutel-op-de-deur-deze niet haalt?

Reclame

Terug naar “Kopen”