Wederzijdse slagen, stalking

philippe26
Topic Starter
Berichten: 17

Wederzijdse slagen, stalking

#1 , 29 apr 2016 09:03

In de zomer van 2015 begon onze relatie slechter en slechter te gaan. Na een tijdje begon mijn vriendin mij de grond in te boren en allerlei verwijten te maken. Na een tijd ben ik dan met een depressie opgenomen in het ziekenhuis ( psychiatrie). Tijdens mijn verblijf daar ( 4 weken) heb ik dan de relatie beeindigd. Dit was in het verkeerde keelgat geschoten bij haar. In de periode tussen half september en eind november begint ze mij lastig te vallen via sms. Van gewone berichten tot bedreigingen. Ik heb hier dan een klacht voor ingediend bij de politie. Op 6 november 2015 ging ik samen met mijn ouders mijn spullen uit ons huis halen. Hier heeft ze mij tot 3 maal toe uitgedaagd en bij de keel gegrepen. ( vaststellingen gebeurd door de dokter )
De 3 de maal heb ik wegens gebrek aan lucht moeten reageren en heb haar een kopstoot gegeven en haar neus gebroken. Dus er werd een PV opgesteld wegens wederzijdse slagen en verwondingen. Eveneens had ze mij in bijzijn van mijn ouders bedreigd met een mes. Beginn December heb ik dan weer een PV laten opstellen wegens stalking ( ongeveer een 200 tal sms ). In totaal spreken we nu over ongeveer een 2900 sms berichten op de hele periode.
Eveneens heeft ze dan contact genomen met mijn werk ( politie ). Eerst om te zeggen dat ik haar neus gebroken heb ( maar niet het volledige verhaal verteld ) en dan nog nog eens om te zeggen dat ik alcoholist zou zijn. Door deze feiten krijg ik tijdelijke ordemaatregel dewelke resulteert in gedeeltelijk loonverlies. Ik kan natuurlijk alles weerleggen maar zolang er een onderzoek loopt, blijft de maatregel van toepassing. ( nu 6 maanden al )
Voor de wederzijdse slagen zouu er strafbemiddeling voorzien zijn; Zij wilt een schadevergoeding denk ik voor haar neus ( ben ik niet mee akkoord ) ik ga uit van wettelijke verdediging.
Van de Pv s voor stalking heb ik echter nog niets gehoord maar deze zouden in onderzoek zijn.
Dan is het even rustig geweest maar vanaf vandaag begint ze te vragen naar mijn adres. Ik heb ook een nieuwe vriendin waar ik soms verblijf en nu wilt ze die haar adres ook weten. ( die weet ze al want ze heeft me dat zelfs in een sms bevestigd ). In de periode van oktober en november heeft ze zelfs tot 5 maal toe mijn facebook gehackt of geprobeerd. ( heb ik eveneens bewijs van )
ik ben stilaan ten einde raad en weet echt niet meer hoe ik dit allemaal moet laten stoppen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 29 apr 2016 09:08

U kan een contactverbod vragen aan de rechtbank.

mjers
Berichten: 1788

#3 , 29 apr 2016 10:51

Dien ook klacht in voor laster... Zorg gewoon dat haar dossier aangroeit. Het deksel krijgt ze op een dag wel op haar neus...

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”