gestolen voertuig

MaLuK
Topic Starter
Berichten: 82

gestolen voertuig

#1 , 25 apr 2015 12:32

hallo ,
Mijn voertuig werd een tweetal weken geleden gestolen, dankzij de politie en interpol hebben ze het voetuig snel kunnen onderscheppen in Slovenie, Ik heb info en de adres waar ik mijn voetuig kan gaan ophalen,
De inspecteur die verantwoordelijk is voor deze zaak, kan pas NU dinsdag bereikt worden, hoe kan ik het best deze probleem aanpakken? Er naartoe gaan is voor mij geen optie omdat het voertuig al uitgeschreven is.
Weet iemand hoe en bij wie ik terecht kan om het voeruig ASAP te repatriëren?
Slovenie autotransport naar Belgie vind ik nergens of heb ik me nie goed laten informeren?

Met dank.
MaLuK

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 25 apr 2015 12:39

heb je een (mini-)omnium?

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 25 apr 2015 12:40

Bent u al uitbetaald door de verzekering of gaat die uitbetalen? Dan is het een voertuig dat nu eigendom is van de verzekering.
Anders zal U de kosten van transport ook moeten betalen en vermoedelijk ook die van de stalling.

Reclame

MaLuK
Topic Starter
Berichten: 82

#4 , 25 apr 2015 13:20

Nee, ik ben niet uitbetaald geweest, een mini omnium weet ik nog niet zo zeker, maar ik had wel begrepen van mijn agentschap toen die dag dat ik de verzekering en voertuig ging uitschrijven dat ik vergoed ging worden, maar of dat klopt weet ik niet.
Weet iemand die transport uitvoert van en naar Slovenie in geval de verzekering mij niet vergoed voor de repatriëring?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 apr 2015 13:26

Ben je geen lid van de VAB of touring die repratriëren wagens in het buitenland
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

MaLuK
Topic Starter
Berichten: 82

#6 , 25 apr 2015 16:08

Denk je dat dit onder de VAB Touring verzekering valt?

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#7 , 25 apr 2015 16:49

Contacteer je verzekering.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”