Ik heb de samenwerking met een boekhoudkantoor stopgezet agv de hoge facturaties.
Na overdracht van mijn stukken blijkt dat de nieuwe boekhouder de samenwerking dan toch niet wenst op te starten omdat mijn vorige boekhouder een samenwerking ten stelligste zou hebben afgeraden.
Blijkt dat mijn vorige boekhouder volstrekte onwaarheden is gaan vertellen bij de nieuwe boekhouder die als gevolg de samenwerking heeft ingetrokken.
Ik heb de informatie (reden van niet-samenwerking) die de nieuwe boekhouder mij heeft toevertrouwd onmiddellijk naar hem bevestigt per e-mail. Ik heb de valselijke aantijgingen onmiddellijk bevestigt per e-mail naar de vorige boekhouder, die tot op heden mijn e-mail niet heeft beantwoord.
Als gevolg moet ik nu terug op zoek naar een nieuwe boekhouder hetgeen geen evidente taak is. Bovendien moet voor 31.12.2014 de jaarrekening worden neergelegd en de vennootschapsbelasting worden ingediend. Het vinden van een nieuwe boekhouder is niet enkel een tijdrovende en dus kostelijke aangelegenheid, het is in mijn geval bovendien dringend om een nieuwe boekhouder te vinden hetgeen de kosten bij mijn nieuwe boekhouder vermoedelijk alleen maar zal opdrijven.
Dit alles louter als gevolg van de lasterlijke aantijgingen en negatief advies van mijn vorige boekhouder.
Graag had ik geweten of ik grond heb voor het indienen van een klacht en of ik recht heb op een schadevergoeding?