Schrikdraadapparaat 10 000V

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen


- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
cvan
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Schrikdraadapparaat 10 000V

#1 , 09 mei 2024 12:34

Hoe ver dient zo'n schrikdraadapparaat geplaatst te worden van een woning/leefruimte? Telkens (om de 5 weken) wanneer de paarden naar de weide naast ons huis gebracht zijn, krijgen mijn moeder en ik enorme last van gewrichtsontstekingen en spierpijnen. Dit verergert steeds ; het apparaat is nu 2,5 weken in gebruik en ik kan niet meer slapen van de pijn, mijn oren tuiten om zot van te worden.
Het apparaat staat nu nog geen 10 m van onze woning verwijderd, in een oude betonnen kuip. Ik zie een klem op de schrikdraad geplaatst, maar zie nergens een aardingspin in de grond steken. Zou dit ermee te maken hebben, dat ik nu nog meer last heb dan vorig seizoen? Toen zag ik wel de aardingspin zitten.
Wij hebben vorig jaar met de eigenares gesproken daarover, maar zij zegt dat dit niet kan en negeert onze klachten ; alsook om het apparaat verder weg te plaatsen (het is een heel grote weide).

LeenW
Berichten: 12900

#2 , 09 mei 2024 12:43

Bent u hier al mee naar een arts geweest en kan die bevestigen dat er een oorzakelijk verband is?


Reclame

Terug naar “Stel een vraag”