Onbetrouwbare haartesten ?

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen


- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
BAShadow
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Onbetrouwbare haartesten ?

#1 , 15 apr 2024 21:54

Hallo,

Ik ben een 49 jarige man hopeloos op zoek naar een oplossing voor de volgende situatie:
20 jaar lang heb ik dagelijks amfetamine gebruikt , waarvan het laatste half jaar regelmatig ook cocaïne gerookt.

Eind december 2022 besloot ik mijn leven over een andere boeg te gooien en ben ik volledig afgekickt.

In maart 2023 heb ik mijn hoofdhaar volledig geschoren en op 15 juni een haarknip laten uitvoeren dewelke positief terug kwam voor intensief gebruik van amfetamine en cocaïne?! … niettegenstaande ik mezelf gedurende 6 maand meermaals zelf getest heb adh van farmaceutische urinetesten (meer dan 30 testen).

3 maand later mn 29 september liet ik - nog steeds abstinent aan verboden middelen - opnieuw een haarknip uitvoeren dewelke opnieuw positief werd bevonden voor significant gebruik. Nochtans heb ik me tijdens diezelfde periode - deze keer via een huisarts/labo - wekelijks negatieve testen afgelegd.

Maar de aanhouder zou moeten winnen, dus op 10 januari 2024 laat ik nogmaals een haarknip uitvoeren … weeral met hetzelfde positieve resultaat en de vermelding dat de resultaten gestagneerd zijn en er door de professor voorgesteld wordt te opteren voor een andere strategie nl 2-3 labo testen per week.
Dus het lijkt wel een straatje zonder eind waar ik nergens een deftige verklaring kan voor vinden , noch een oplossing aangezien enkel een haartest geaccepteerd zou worden door de politierechter om artikel 42 op te heffen.

Ik ben dus op zoek naar personen die in een gelijkaardige situatie zitten, of die me hierbij enige verklaring of raad kunnen geven.

Alvast bedankt

Reclame