'Gekend' probleem bij verdeler - laden hybride wagen

Woekkes
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

'Gekend' probleem bij verdeler - laden hybride wagen

#1 , 06 dec 2023 21:37

Hallo iedereen,
Ik zit al even te zoeken achter informatie of eventuele tips (helaas nog niets gevonden) omtrent volgende:

Ik heb enkele maanden geleden een wagen via renting (op vennootschap) besteld. Het betreft een hybride wagen (bewust gekozen omdat ik deze thuis kan opladen > zonnepanelen).
Ik heb nog geen laadpaal (bewust, door omstandigheden) en laad deze gewoon via een 'normaal' stopcontact op. Nu kan ik niet meer op deze manier opladen omdat ze wachten op een software update voor de laadkabel. Het kan echter nog weken duren volgens de garage vooraleer deze software update er is.

Kan dit zomaar dat wij als klant moeten wachten? Het 'probleem' is uiteraard dat ik (en vele andere want het zou om een gekend probleem gaan) nu op benzine moeten rijden.
Bedankt voor de input!

Reclame