Ruimdienst levert slechte service en laat ons er voor opdraaien

honey006
Topic Starter
Berichten: 2

Ruimdienst levert slechte service en laat ons er voor opdraaien

#1 , 23 nov 2015 10:51

Ik had vorige week problemen met mijn septische put, die stond op overlopen. De ruimdienst is gekomen ( heel laat op de avond) en heeft eens gekeken en het bleek om de vetput te zijn van de septische put en niet de septische put zelf ( volgens die mannen) Concreet hebben ze liggen roeren in dat putje tot het water weg was en liggen friemelen aan een betonplaat en zijn daar door gegaan met de melding. Ja dit zal het wel fixen, als je nog problemen hebt, zoek op het plan waar het deksel van de put is en bel ons dan terug en dan krijg je de helft van de transport kosten terugbetaald. Ik heb toen een papier getekend met de werken die ze hebben uitgevoerd.
3 dagen laten verstopt ons toilet. Mannen terug gebeld, vandaag kwamen ze weer langs. Hebben ze wat meer liggen friemelen aan dat betonnen deksel want volgens de bouwplannen is dat dus het deksel. Bleek er zand onder te zitten en zijn ze maar snel terug vertrokken. En hebben ze gezegd dat mijn man maar moet gaan graven en zoeken en dat ze dan wel nog langs kunnen komen. Geen papieren getekend, ook niet moeten betalen.
Blijkt dat er gewoon 5cm zand ligt op die plek en dat het deksel daar gewoon onderzit. ( ze hebben in mijn ogen niet echt moeite gedaan)
Nu willen ze morgen terugkomen om dan ons weer transport kosten te laten betalen ( die van vandaag en dan die van morgen aan de helft van de prijs) en dan de ruimkosten ook nog eens.

Nu vraag ik mij af of ze die kosten van vandaag in rekening kunnen brengen. ze zijn gewoon zo vertrokken zonder geld te vragen of ons iets te laten tekenen van de werken die ze uitgevoerd hebben.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding