motor velg gebarsten door bandencentrale

jonathan82
Topic Starter
Berichten: 2

motor velg gebarsten door bandencentrale

#1 , 14 apr 2015 19:08

hallo ,

ik heb gisteren mijn motor binnen gedaan bij een bandencentrale voor 2 nieuwe banden
prijs voor de banden alleen al was ongeveer een 300 euro , die een normale prijs is
in de velg vooraan was een kleine deuk , dat wisten we goed , maar dit kon geen kwaad.
we weten niet wat die garagist heeft gedaan , maar vandaag mochten we achter de motor gaan, en hij zei er zit een deuk in, waarop ik zei ja dat weten we
hij wilde de motor niet meegeven omdat hij die velg wilde gaan rechten , ik zei nee ik pak de motor mee en ik kijk er zelf voor
na lang te discusieren zei ik blaas de band nu op , ik neem de motor mee
waarop hij zei , door die deuk is er nu een barst in !!!
ik denk dat hij die deuk er heeft willen uitslaan ofzo , of wat dan ook , maar door zijn toedoen is er nu een barst in.
ik heb de velg mee , een nieuwe velg kost mij ongeveer 600 euro
laten herstellen rond de 200 euro .

wat kan ik doen tegen die garagist?
de 300 euro voor de banden heb ik al betaald ,
maar ik wil graag die kosten dat ik doe om te herstellen door hem te laten terugbetalen , als ze nog te herstellen zijn, anders ben ik genoodzaakt om een nieuwe velg te kopen .

kunnen jullie mij verder helpen?

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 14 apr 2015 19:50

Oorzaak van die breuk is meer dan waarschijnlijk die deuk. Die deuk is er gekomen door uw toedoen. Dus is de gevolgschade (de barst) ook uw verantwoordelijkheid.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”