deurwaarder

Gepluimde huurder
Topic Starter
Berichten: 24

deurwaarder

#1 , 19 aug 2008 15:34

Hoi allemaal,

Na veel gezeik met interelectra :evil: is het dan zo ver... de rechter kijkt niet verder dan zijn neus lang is, en den deurwaarder is er dan na 3 jaar...

Nu heb ik een vraag met betrekking tot de intevordere goederen...

Als de goederen die hij heeft opgeschreven niet toerijkend zijn voor het bedrag, mag hij dan nog een rekening na sturen?
Ik geloof namelijk nooit dat een tv van 4 jaar oud, een ledere zetel waar een scheur in zit, een pc van 4 jaar oud een beeldscherm van 2 jaar oud een kapotte droogkast en een combimicro die knettert nog 1600 euro opleveren...

Mag hij dus nog een rekening na sturen of is hij gewoon zo stom geweest om niet meer op te schrijven (bv, nieuwe vaatwasmaschine ?!)

Groetjes....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 aug 2008 16:07

Hij kan die andere goederen ook nog opschrijven en meenemen.

scorpioen

Gepluimde huurder
Topic Starter
Berichten: 24

#3 , 19 aug 2008 16:11

Maar dan zou er een tweede verkoop moeten komen

want dit is alles wat hij heeft opgeschreven he... en toen is hij vertrokken...

Reclame

Gepluimde huurder
Topic Starter
Berichten: 24

#4 , 19 aug 2008 16:43

dus zijn we hierna nou vanaf of kunnen we nog een rekening verwachten als het niet voldoende blijkt te zijn :roll:

witchqueen
Berichten: 183

#5 , 20 aug 2008 15:33

Vreemd dat hij maar dat opgeschreven heeft...
Misschien was het bedoeld als waarschuwing en verwacht die deurwaarder dat jij een afbetaling voorstelt ?
Als je een inkomen hebt, lijkt het me nog vreemder, want ik dacht dat er altijd eerst tot loonbeslag werd overgegaan en pas tot beslag van de inboedel als loonbeslag niet tot de mogelijkheden behoort ?

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”