Drugsadvocaat gezocht

Fore
Berichten: 1298

Re: Drugsadvocaat gezocht

#91 , 15 jul 2011 16:46

En als het legaal word dan hoeft hennepkweek niet langer verborgen gehouden te worden zodat gewoon in openlucht kan gekweekt worden.
Dus goede landbouwgrond dient dan gebruikt worden om een paar diertjes hun plezier te gunnen? En niet voor eten.

Smells like rapeseed.....


PS: 288 kWh = 230 kg CO2....
En dat is iets wat die plantjes nooit zullen goedmaken....
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Vandebos
Berichten: 16087

#92 , 15 jul 2011 16:51

En de illegale kwekers gaan rustig voortdoen. De legale kunnen zich beter op THC arme hennep storten want gesubsidieerd! (en die kan rustig buiten groeien).
Ik volg de redenering van Vandebos hierin. Het is een illusie dat legalisatie de prijs onder die van de zwarte markt gaat doen dalen. Dus de uiteindelijke kostprijs voor de belastingbetaler verhoogt, want er moet nog altijd gejaagd worden op de illegale kwekers + er moet bijkomend gecontroleerd worden op de legale kwekers...
Controle op wat? Hennepkweek is al meer dan een descenia in NL bezig en is volwassen. Ga eens naar een growshop.
Cannabis is alleen zo duur door het bijna wereldwijd verbod. Is dit legaal dan kost cannabis bijna niets meer.
De prijs is alleen zo duur door het verbod. Met een hennepzaadje, het duurste kost +/-10 euro kunnen honderduizenden stekken gemaakt worden.
Ik wil ook nog even zeggen dat cannabis kweken in zwitserland ook toegelaten is. Daar groeit de cannabis in grote kasten of gewoon in opgenlucht. Al de cannabiszaden worden daar bijna geteelt.
De cannabis word daar verkocht onder het mom van geurkussens. :D
http://nos.nl/artikel/80669-zwitsers-te ... nabis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wetgeving van 2000 is reeds enige tijd aangepast, het gat in de Zwitserse wetgeving dat de teelt van cannabis toeliet voor dierenvoeding (koeien worden er blijkbaar gelukkiger van??? :mrgreen: ) is tevens reeds gedicht.

Voor het gebruik van cannabis is er een gedoogbeleid... maar het blijft illegaal.

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#93 , 15 jul 2011 17:08

Waarom slagen de Staat Californië noch de Nederlandse staat er dan in te concureren met de illegaal gekweekte cannabis?
omdat het idioten zijn en omdat ze binnen moet kweken, als ze buiten of in serre's zouden kweken zouden ze hun oogst regelmatig kwijt zijn of er zou permanent politie toezicht moeten zijn. :lol:
Iets waar men zoveel geld aan verdient nog verlies maken daar moet men staat of iets dergelijks voor heten. :twisted:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Reclame

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#94 , 15 jul 2011 17:10

En de illegale kwekers gaan rustig voortdoen. De legale kunnen zich beter op THC arme hennep storten want gesubsidieerd! (en die kan rustig buiten groeien).
Ik volg de redenering van Vandebos hierin. Het is een illusie dat legalisatie de prijs onder die van de zwarte markt gaat doen dalen. Dus de uiteindelijke kostprijs voor de belastingbetaler verhoogt, want er moet nog altijd gejaagd worden op de illegale kwekers + er moet bijkomend gecontroleerd worden op de legale kwekers...
Controle op wat? Hennepkweek is al meer dan een descenia in NL bezig en is volwassen. Ga eens naar een growshop.
Cannabis is alleen zo duur door het bijna wereldwijd verbod. Is dit legaal dan kost cannabis bijna niets meer.
De prijs is alleen zo duur door het verbod. Met een hennepzaadje, het duurste kost +/-10 euro kunnen honderduizenden stekken gemaakt worden.
Ik wil ook nog even zeggen dat cannabis kweken in zwitserland ook toegelaten is. Daar groeit de cannabis in grote kasten of gewoon in opgenlucht. Al de cannabiszaden worden daar bijna geteelt.
De cannabis word daar verkocht onder het mom van geurkussens. :D
http://nos.nl/artikel/80669-zwitsers-te ... nabis.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wetgeving van 2000 is reeds enige tijd aangepast, het gat in de Zwitserse wetgeving dat de teelt van cannabis toeliet voor dierenvoeding (koeien worden er blijkbaar gelukkiger van??? :mrgreen: ) is tevens reeds gedicht.

Voor het gebruik van cannabis is er een gedoogbeleid... maar het blijft illegaal.


daarvoor dat ze het geurkussentjes noemen. :mrgreen:
dat was niet voor dierenvoeding maar wel voor cannabis en zaad te telen!
Regelmatig zijn er invallen door politie er staan cameras van politie op deze bedrijven gericht en naar ik meen is dit nog steeds het geval.
Ik heb het artikel ergens in een Highlife gelezen, zal het even opzoeken.
En het referendum voor cannabis in Zwitserland is met kleine meerderheid afgewezen, het is slecht nog kwestie van tijd voor het legaal word.
Maar het kweken van cannabis is toegelaten. :idea:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

jojan
Berichten: 739

#95 , 15 jul 2011 18:29

Mediwiet die duurder is in apotheek kan ik niet begrijpen.
komt door de strenge controle erop. medische weed moet in haast steriel omstandigheden gekweekt worden + de serres worden beveiligd, etc etc

Redrum
Berichten: 574

#96 , 18 jul 2011 10:50

Dus goede landbouwgrond dient dan gebruikt worden om een paar diertjes hun plezier te gunnen? En niet voor eten.

Smells like rapeseed.....
Welcome to the world. :D

Ik snap dat argument niet. Dat geldt ook voor tabak, alcohol, en als je hard genoeg nadenkt ook voor bv rundsvlees. En or elke fabriek waar consumptiegoederen worden gemaakt. Op die grond kan je ook eten laten groeien. Afghaanse boeren kweken op dit moment ook opium ipv eten.

Neen, er worden in deze discussie steeds maar weer zeer geforceerde argumenten gebruikt, om de realiteit te ontkennen. De drugs, de last, de nadelen, ze zijn er allemaal al, ondanks de gigantische moeite om ze te bestrijden.

Vandebos
Berichten: 16087

#97 , 18 jul 2011 12:37

Inderdaad maar legalisering gaat dat niet oplossen.

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#98 , 24 jul 2011 20:32

na het lezen van alle reacties werd ik van al die kleuren een beetje psychedelisch.
hmmmm dit forum heeft dan toch wel iets ...... en dan nog voor niks en legaal
Thx VDB :lol: :lol: :lol:
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#99 , 09 aug 2011 19:42

En als het legaal word dan hoeft hennepkweek niet langer verborgen gehouden te worden zodat gewoon in openlucht kan gekweekt worden.
Dus goede landbouwgrond dient dan gebruikt worden om een paar diertjes hun plezier te gunnen? En niet voor eten.

Smells like rapeseed.....


PS: 288 kWh = 230 kg CO2....
En dat is iets wat die plantjes nooit zullen goedmaken....
Het is dus duidelijk dat (advocaten) mensen niet weten hoe de boerenbuiten eruit ziet.
Velden vol met stinkende koeien (elke koe is een auto aan broeikas gassen, neemt enorm veel landbouwgrond in, zodat alles is afgesloten met prikkeldraad en electrische schrikdraad!)
velden en velden met mais om die vette koeien en varkens en kiekens te voederen, velden en velden met suikerbieten om giftige suiker te maken en die onze tanden en voor suikerziekte zorgt!
voor de rest wandel en fietspaden die slecht onderhouden zijn

en dan worden koeien die bijna niet meer op hun poten kunnen staan van overgewicht naar de slachtbank geleid en dan zit de justitie bezig met alle dwaasheid maar het dagelijkse dierenleed dat interesseerd hun niet.
Opeten, gebruiken en misbruiken die handel, lekker steakje of varkenshaasje, deze dagelijkse massamoord op onze dieren moet stoppen. Ik zie honden opgesloten in koten, uitgemergelde melkkoeien (voor kankerverwekkende melk en kaas te produceren) {goed voor de doctoren}
Dus wat betreft de CO2 geloof mij maar dat hennep de wereld kan redden, want door psychedelische producten te gebruiken begint men te denken, maar dat is tegen de commerce of juist goed?
Weet je wat plastiek aanricht aan onze wereld, dit kan en moet door natuurlijke materialen vervangen worden, zodat we de wereld voor onze kinderen proper houden.
En hennep heeft vezels die plastiek kan vervangen. :shock:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#100 , 09 aug 2011 20:01

Dus goede landbouwgrond dient dan gebruikt worden om een paar diertjes hun plezier te gunnen? En niet voor eten.

Smells like rapeseed.....
Welcome to the world. :D

Ik snap dat argument niet. Dat geldt ook voor tabak, alcohol, en als je hard genoeg nadenkt ook voor bv rundsvlees. En or elke fabriek waar consumptiegoederen worden gemaakt. Op die grond kan je ook eten laten groeien. Afghaanse boeren kweken op dit moment ook opium ipv eten.

Neen, er worden in deze discussie steeds maar weer zeer geforceerde argumenten gebruikt, om de realiteit te ontkennen. De drugs, de last, de nadelen, ze zijn er allemaal al, ondanks de gigantische moeite om ze te bestrijden.
Ik denk eerlijk gezegd dat er in afganistan niets veel anders groeit dan opium. (Heb je dat land als eens gezien op TV? Daar is het een woestenij en de onophoudelijke oorlog daar, doet daar niet veel goed aan.
Daarbij eerlijk gezegd als ik tegen de 90 jaar oud ben zal ik toch ook mij een opium pijpje aanschaffen wat kan het dan nog kwaad?
Pijn en stress is zo verdwenen. 1 op 7 mensen hebben in hun leven een ernstige depressie. Dat kan met goeie drugs veranderen, want dan zullen de mensen misschien durven en willen veranderen.
De mens heeft zoveel angs voor verandering dat dit voor de mensheid helemaal niet goed doet, dus het toelaten van drugs kan die mensheid een shwung misschien geven!
Coca bladeren zijn vb zeer gezond, ze bevatten zeer veel vitaminen en mineralen en doet het hongergevoel verdwijnen.
Dat is geen cocaine! Cocaïne is een geraffineerd en zwaar bewerkt met schadelijke chemicalien. Beetje zoals suiker dat ook een slecht voedingsproduct is.
Drugs toelaten zou een enorme klap zijn voor zeer veel criminelen die er wapens en oorlog mee voeren of er stinkend rijk van worden.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#101 , 09 aug 2011 20:11

Mediwiet die duurder is in apotheek kan ik niet begrijpen.
komt door de strenge controle erop. medische weed moet in haast steriel omstandigheden gekweekt worden + de serres worden beveiligd, etc etc
Word daarna ook nog eens bestraald met gammastralen :lol: voor het vernietigen van eventuele schimmels :P
Die gammastralen machine kost enorm veel geld en daarbij is volledig zinloos en daarbij schadelijk. :mrgreen:
(die gammastralen is natuurlijk commerciele pietpraat maar de mens valt daarvoor)
Meestal hebben die mensen reeds kanker of iets dergelijks dus een niet zichtbaar schimmel zal daar niet veel aan veranderen.
Als men de lucht in de hennepkwekerij daarbij ioniseerd (veel goedkoper en beter) kunnen er ook geen schimmels op de henneptoppen groeien.
Wanneer een goede luchtvochtigheid heerst dan kunnen er ook bijna geen schimmels groeien.
Laatst gewijzigd door jpc6000 op 09 aug 2011 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Fore
Berichten: 1298

#102 , 09 aug 2011 20:11

giftige suiker te maken en die onze tanden en voor suikerziekte zorgt!
Sucrose is niet giftig, van alle suikers, is deze wel het meest cancerogeen.
Verder tast suiker de tanden niet aan. Dat doet een slechte mondhygiëne.
Suikerziekte wordt veroorzaakt door meerdere factoren dan suiker alleen.

uitgemergelde melkkoeien
De melkoeien die achter in de weide van de boer staan, zien er alles behalve uitgemergeld uit

(voor kankerverwekkende melk en kaas te produceren)
De eerste keer dat ik hoor dat melk kankerverwekkend is...Bron??
Dus wat betreft de CO2 geloof mij maar dat hennep de wereld kan redden
Er zijn veel meer planten die CO2 kunnen opnemen en die veel sneller groeien (bv algen voor biomassa)


Weet je wat plastiek aanricht aan onze wereld
Plastiek kan zeer goed gerecycleerd worden

En hennep heeft vezels die plastiek kan vervangen
Veel plastics hebben bepaalde eigenschappen die je nooit zal kunnen krijgen met hennep.
Je kan uit zetmeel ook perfect een soort plastic maken, bv die bekertjes op festivals worden hier dacht ik van gemaakt en die zijn allemaal bio afbreekbaar
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Fore
Berichten: 1298

#103 , 09 aug 2011 20:15

Die gammastralen machine kost enorm veel geld en daarbij is volledig zinloos en daarbij schadelijk. :mrgreen:
(die gammastralen is natuurlijk commerciele pietpraat maar de mens valt daarvoor)
Ik heb een studie gedaan over het bestralen van voedingsmiddelen en deze methode is in vergelijking met andere sterilisatie methoden goedkoop, verder tast ze de voedingsmiddelen niet aan. Andere manieren van koken veranderen natuurlijk je product, iets wat je bestraling niet hebt, er wordt steeds meer en meer naar deze methode overgeschakeld.

Schadelijk hoe?

Als men de lucht in de hennepkwekerij daarbij ioniseerd
En hoe denk je dat te willen doen? zonder gebruik te maken van radioactiviteit
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#104 , 09 aug 2011 20:43

giftige suiker te maken en die onze tanden en voor suikerziekte zorgt!
Sucrose is niet giftig, van alle suikers, is deze wel het meest cancerogeen.
Verder tast suiker de tanden niet aan. Dat doet een slechte mondhygiëne.
Suikerziekte wordt veroorzaakt door meerdere factoren dan suiker alleen.

uitgemergelde melkkoeien
De melkoeien die achter in de weide van de boer staan, zien er alles behalve uitgemergeld uit

(voor kankerverwekkende melk en kaas te produceren)
De eerste keer dat ik hoor dat melk kankerverwekkend is...Bron??


Dus wat betreft de CO2 geloof mij maar dat hennep de wereld kan redden
Er zijn veel meer planten die CO2 kunnen opnemen en die veel sneller groeien (bv algen voor biomassa)


Weet je wat plastiek aanricht aan onze wereld
Plastiek kan zeer goed gerecycleerd worden

En hennep heeft vezels die plastiek kan vervangen
Veel plastics hebben bepaalde eigenschappen die je nooit zal kunnen krijgen met hennep.
Je kan uit zetmeel ook perfect een soort plastic maken, bv die bekertjes op festivals worden hier dacht ik van gemaakt en die zijn allemaal bio afbreekbaar
Dat suiker en zuivelproducten zeer slecht zijn komt uit de macrobiotiek, een duizend jaar oude chinese geneeskunst.
Suiker is giftig, verslavend en zeer slecht voor het menselijk lichaam.
Lees het boek Suikerweeën eens van William Dufty.

Ben je misschien aandeelhouder bij Tienen? :twisted: Want dat suiker cancerogeen zou zijn is mij niet bekend! :|
Suiker Tast Het Gebit Direct en zeer aggresief aan! (Vraag het eens aan uw tandarts)
Zelf direct na het eten van suiker erna uw tanden poetsen veranderd er niet veel aan,
daarbij om suiker om te zetten in lichaam eigen stoffen ontneemt het kalk en mineralen uit het lichaam. (dat zijn onze botten en tanden)
natuurlijke suikers zoals rijst zijn ook koolhydraten maar meervoudige terwijl suiker enkelvoudig is.
De melkkoeien die ik zie zijn zeer mager (bloedarmoede) en de slachtkoeien zijn zo vet dat ze bijna niet meer recht geraken.

Plastiek recycleren ja dat is leuk als iedereen zijn plastiek in de vuilnisbak gooit zou dat goed zijn.
Hebt waarschijnlijk de tv reportage gemist over het plastiekprobleem vorige week.
Het zit overal in de diepste oceaan tot in het menselijk lichaam van de chemicalien die ze bij het maken van plastiek gebruiken.
Plastiek vergaat nooit. Heb je die afvalberg al gezien die de mensheid dagelijks produceert?
Hennep is de snelst groeiende plant en men kan er tienduizenden artikelen van maken en heeft geen pesticiden nodig.
Men heeft ook reeds plastiekzakjes van zetmeel, dit zijn de producten van de toekomst.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

jpc6000
Topic Starter
Berichten: 204
Locatie: Lochristi

#105 , 09 aug 2011 20:53

Die gammastralen machine kost enorm veel geld en daarbij is volledig zinloos en daarbij schadelijk. :mrgreen:
(die gammastralen is natuurlijk commerciele pietpraat maar de mens valt daarvoor)
Ik heb een studie gedaan over het bestralen van voedingsmiddelen en deze methode is in vergelijking met andere sterilisatie methoden goedkoop, verder tast ze de voedingsmiddelen niet aan. Andere manieren van koken veranderen natuurlijk je product, iets wat je bestraling niet hebt, er wordt steeds meer en meer naar deze methode overgeschakeld.

Schadelijk hoe?

Als men de lucht in de hennepkwekerij daarbij ioniseerd
En hoe denk je dat te willen doen? zonder gebruik te maken van radioactiviteit
Microgolfovens zouden ook niet slecht zijn?
Ik heb een studie gelezen over het gebruik van microgolfovens.
De mensen die microgolf voedsel aten verloren hun immuum systeem.
Ik zou maar opletten met al die stralen, men kan ze niet zien maar kunnen zeer schadelijk zijn, denk maar aan radioactieve straling.

Lucht ioniseren word gemaakt door hoogspanning, dat heeft niets met bestraling te maken.
Zoals na een onweer of in de bergen is de lucht geioniseerd.
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

Terug naar “Praat café”