Staking bij VW

Lex
Topic Starter
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

Staking bij VW

#1 , 19 nov 2006 11:26

Weet iemand waar de Skoda Roomster (Skoda zit in de VW groep) wordt gemaakt?

Ik heb er mij zo ene gekocht, en aangezien ze staken bij VW in Vorst zou dat de leveringstermijn(eind jan. 2007) wel eens in het gedrag kunnen brengen.

Mette
Berichten: 83
Locatie: Maaseik

#2 , 19 nov 2006 22:31

Hij wordt gebouwd in Kvasiny waar ook de Superb geassembleerd wordt.
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette

Lex
Topic Starter
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#3 , 19 nov 2006 22:37

Dat zou goed nieuws zijn, das een heel pak stress gespaard! :-)

Reclame

Lex
Topic Starter
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 11 dec 2006 13:56

Dat is gene vette ?.
T?is maar hoe je het bekijkt,h?!

Geld uitgeven dewelke ik niet heb, aan iets wat ik niet nodig heb, om te kunnen bluffen bij mensen die ik niet kan uitstaan, DAS NIET MIJN DING!

Dus koop ik een auto, die voor mij voldoende functioneel is en binnen mijn budget ligt, evenwel zonder te moeten lenen voor een ?hoop ijzer op wielen?.

Alledag bokes met choco/confituur(gene vette ?) moeten eten om met een BMW te kunnen rijden?mss iets voor U(?), maar mij niet gezien!

sperwer
Berichten: 1155

#5 , 12 dec 2006 08:00

Een auto diend om je te verplaatsen van punt A naar punt B en staat verder toch maar gewoon weg te roesten. Dus allemaal weggesmeten geld.

Trouwens Kaals (gebruiker verwijderd), niet alle advocaten leven om te werken, er zijn er heel veel die ook werken om te leven en zich met minder geld tevreden stellen. En genieten van het leven.

Trouwens wist je dat veel onderdelen van alle auto's gewoon dezelfde zijn die van het ?ne merk op het andere kunnen gezet worden.
En geld uitgeven enkel voor een ster of voor een bepaald logo is dwaas.

Dus minder geld uit geven aan uiterlijke schijn en meer genieten van het leven is helemaal niet dwaas, maar juist verstandig.

Het belangrijkste van het leven is immers niet wat er in je garage staat.

Lex, Skoda heeft geen vertragingen opgelopen door de staking van Vorst.

Terug naar “Praat café”