De ultieme discrimininatie

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#46 , 17 jan 2010 10:50

Wat een onverdraagzame mensen hier. Ik laat weten gewoon lol te beleven aan Janssen Jan zijn interpretatie van "ik onthou het woord degeneratie" en ik word hier gewoon geboycot en mijn bericht eraf gegooid....

Mag hier niet gelachen worden????
Als dat niet hersteld wordt, kuis ik mijn schoep op dit forum voor eeuwig af. Lex, ik beschuldig u ronduit van machtsmisbruik. Gaat u vooral zo door.
Een verkeerde interpretatie van mijnentwege! Mijn excuses zitten al in uw mailbox! Sorry.
Een gewist bericht kan niet meer herstel worden, neemt niet weg dat uw uw opmerking een tweede keer kan posten.

3399AAaa
Berichten: 818

#47 , 17 jan 2010 10:55

Kan gebeuren met geschreven taal.

Spons erover. Tevens excuses van mijnentwege, ik had misschien wat duidelijker moeten zijn.
Plus est en vous

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#48 , 17 jan 2010 10:56

en om de boel af te maken, maar dat gaat u waarschijnlijk ook verwijderen:

het is niet "degenererend"
maar "denigrerend"
Dat is het resultaat als men met een zieke zeurende kleine op schoot zit.
Hoe zei Elvis dit weer? :lol:

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#49 , 17 jan 2010 11:18

Wettelijk IS het zijn kind - hij kan enkel mits een procedure van ontkenning een einde maken aan die band.
1/ Wat ZIJN probleem is , niet het MIJNE .

2/ Gelukkig voor mij wist de man blijkbaar niet ( of verkeerdelijk geinformeerd ? ) dat hij een einde aan die band kon maken .

3/ Ik hoop dat na verloop van jaren deze goedgelovige deze procedure niet meer kan opstarten .
Stel U voor dat hij gelijk krijgt , hij heeft bijna 15 jaar ! onderhoudsgeld opgehoest voor ne kleine die niet van hem is .
Straks kan ie nog retro-actief deze gelden terugvorderen !

Santé .
Blijkbaar is het toch ook uw probleem?

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#50 , 17 jan 2010 11:28

Beste Bart ( en geachte forumbezoekers ) ,

Het wordt tijd dat ik kleur beken .

U zat er pal op , ik ben de horendrager die bijna één miljoen bef afgeperst ben voor het onderhoud van een kind dat op de wereld gebracht werd door mijn toenmalige wettelijke echtgenote maar verwekt werd door iemand anders .

Dit in het nadeel van de kinderen uit mijn tweede huwelijk .

Onorthodox aangebracht , zeker , maar heeft " le merite " gehad van merkwaardige ( ook debiele ) reacties uit te lokken :lol:

Ik blijf benieuwd en volgen , samen met lotgenoten ? , wat hier verder aan concrete informatie uit de bus zou komen .

Meer heb ik hierover niet te vertellen .
Ik zou dit kunnen , maar mijn eigen kennende ga ik dit niet doen :

1/ naarmate men ouder wordt gaat men meer en meer de confrontatie met zijn eigen aan .
Voor mij is dit de niet evidente opdracht van wat je denk te zijn versus wat je echt ben te plaatsen ...
Varkens houden zich hier niet met bezig , als was het uit louter finantiele overwegingen .

2/ Ik heb de kwalijke reputatie van eerlijk te zijn , en wanneer ik heilig overtuigd ( lees : er geen speld meer tussen te krijgen is ) niet meer te houden ben en aardig verbaal agressief uit de hoek kan komen .
Ik ga er deze respectabele site niet mee ontsieren .

Ik pak dus mijn vélo en ik doe niet meer mee .

Bedankt voor de reacties .
Vreemde manier om een discussie te starten.

3399AAaa
Berichten: 818

#51 , 17 jan 2010 12:21

JJ was al eens in een ander topic actief met een aantal pertinente juridische vragen. Eén en ander van wat hij daar schreef leek niet te stroken met de vermeende vleselijke lustgevoelens die hij hier opwierp.

De deugniet.
Plus est en vous

Janssens jan
Topic Starter
Berichten: 69

#52 , 17 jan 2010 18:13

Vreemde manier om een discussie te starten.
Volledigheidshalve het nog verschuldigde antwoord hierop :
Ik kwam op dit idee na het ware verhaal gehoord te hebben van een stokoude man die zich aan de hemelpoort aanbood bij Sinte Pieter .
Toen de Pieter hem vroeg wie hij was wist het mannetje hem enkel te vertellen dat hij zich vaag herinnerde dat hij ooit timmerman geweest was en dat hij verder ook nog ne kleine had waarvan hij moeilijk kon zeggen dat ie de vader was .
Daarop spoedde de Pieter zich tot bij Jezus in de keuken die zijn lievelingstoetje aan het eten was ( rijstpap met het bekende lepeltje ) om hem te melden dat zijne Poepa aangekomen was .
Jezus rende naar de hemelpoort PAPA PAPA roepend , het mannetje ging hem strompelend tegemoet PINOCCHIO PINOCCHIO stamelend .
Dit verhaal rakelde terug mijn aardse tweevuldigheid op .
Tot drie ben ik nog niet geraakt .
Mijn Pietje is hiervoor in veel te goede handen , anderzijds , vrees ik dat mijn ballen niet veilig zijn in het geval ....
Dan maar de derde gesimuleerd :D

Terug naar “Praat café”