FF lachen met het gerecht (dat het WCpapier niet betaalt)

CosmicD
Topic Starter
Berichten: 27

FF lachen met het gerecht (dat het WCpapier niet betaalt)

#1 , 29 jan 2008 16:57

In Brugge moeten ze op de rechtbank hun toiletpapier zelf meebrengen, Ik heb nu een binnenpretje :)

Al die aftandse ouderwetse en onsociale rigide wetten over geldbeheer en financiele ondynamische burocratie zal er zeker wel niets mee te maken hebben zeker, en het feit dat een (vrede)rechter niet eens de bevoegdheid heeft om te plassen als je hem belt voor dringende patstelling op te lossen ook niet ? :P

NU weet ik hoe het komt dat ze als ze opeens financiëel beheer van een invaliede vrouw mogen doen, ze zo stoicijns doen, dat is gewoon een trauma dat ze overhouden van daar te werken :P

Eigen gelden en middelen van een ander worden bij het gerecht achter slot en grendel bewaard en moet maar opbrengen, en er wordt kort door de bocht gegaan in zake aanbestedingen :)

Ik ken dat, want hier krijgt mijn moeder ook nooit geld voor WC papier :P

Sta me toe toch even te kappen nu :)

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 30 jan 2008 02:46

Personeel Brugs gerechtsgebouw brengt eigen toiletpapier mee
De rechters, griffiers, procureurs en bedienden in het Brugse gerechtsgebouw brengen vanaf dinsdag hun eigen toiletpapier mee. Wie dat niet doet, dreigt tijdens de dagelijkse behoefte in de problemen te geraken. Aanleiding is de achterstallige betalingen bij de leverancier. Die zette onlangs alle leveringen stil. De voorraad is sinds eind vorige week kritisch laag.

De jongste dagen circuleerden in het gerechtsgebouw oproepen om het personeel te waarschuwen. Aan de deur van minstens een toilet hangt al de niet mis te verstane boodschap "Geen papier meer". Daardoor worden niets vermoedende bezoekers gewaarschuwd. De leverancier van het toiletpapier levert ook in Kortrijk. Of er ook daar problemen zijn, is in Brugge niet geweten.

De leverancier van de poetsproducten heeft dinsdag een noodlevering van een 20-tal rollen bezorgd. Maar dat is een eenmalig feit. Ook die leverancier is al maanden niet meer uitbetaald. De openstaande facturen lopen ook bij hem op tot enkele duizenden euro. De facturen moeten worden betaald door de federale overheidsdienst Justitie in Brussel.

http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/def ... 801EACECEC}

RR

Men moet eerst de belangrijke zaken aanpakken en daarna de dringende omdat alle dringende zaken kunnen wachten tot ze belangrijk worden

In ieder geval weet ik bij wie ze budget halen zodat ze hun achterste kunnen afvegen
>> http://www.juridischforum.be/forum/view ... 8854#28854

Reclame

Terug naar “Praat café”