mensea iq test

Carinecn
Berichten: 103

Re: mensea iq test

#76 , 25 mei 2012 10:31

@edris: geloof het of niet maar als je werkt in het onderwijs kan je ook beter niet zeggen dat je hoogbegaafd ben.

jojan
Berichten: 739

#77 , 31 mei 2012 12:10

Mensa is een organisatie die de belangen van haar leden (mensen met hoge IQs) verdedigd, net zoals testaankoop dat bv doet voor haar leden. Mensa stopt geen mensen in hokjes. Het is eerder mensen die niet bij mensa zijn die er belang aanhechten. Wat doet Mensa voor haar leden? Samen gaan bowlen, op restaurant, uitstappen, samen naar de film, samen naar de kroeg, lezingen organiseren. Kortom het gaat om momenten waar de ene hoogbegaafde mens andere hoogbegaafde mensen kan ontmoeten.

@Dieke: zijn uw kinderen 16? Mensa aanvaard leden pas vanaf de leeftijd van 16 jaar.

Edris
Berichten: 28
Locatie: Beringen

#78 , 03 jun 2012 11:29

@edris: geloof het of niet maar als je werkt in het onderwijs kan je ook beter niet zeggen dat je hoogbegaafd ben.
overal denk ik. Ik werk als arbeider en doe me voor alsof mijn iq lager is dan mijn schoenmaat :)

Reclame

Carinecn
Berichten: 103

#79 , 04 jun 2012 00:17

@edris: overleven noemen ze dat :-)

klungels
Berichten: 11

#80 , 11 jun 2012 10:39

Het verbaast me hoeveel mensen er hier op het JF zitten met een hoog IQ. Ik begin een en ander te snappen.
Los van een hoog IQ, ben ik ook nog eens razend knap, succesvol en rijk. En uiteraard kan niemand dit verifiëren, want ik doe deze uitspraken anoniem en op internet. ;-)
het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd

je hoeft enkel iets sneller dan ik continu in een fractie van een seconde te lezen denken beheersen en te antwoorden en dan ben jij de nieuwe think fast wereldkampioen .
maar weet je wat ; zoals de zovele duizenden van overal ter wereld die een poging waagden zal je een flink stuk tekort komen . bewijs het tegendeel maar eens -:)))

bartvdv
Berichten: 1911

#81 , 11 jun 2012 10:50

Staat het wereldrecord wasknijpers op je gezicht plaatsen niet op 153 ?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#82 , 11 jun 2012 13:43

En uiteraard kan niemand dit verifiëren, want ik doe deze uitspraken anoniem en op internet. ;-)
het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd
Ik stel dat veel opschepperige uitspraken hier niet te verifiëren vallen, en wat doe jij? Je countert dit met een opschepperige uitspraak die niet te verifiëren valt? Als "fast thinker" moet je toch beseffen dat dit redelijk belachelijk overkomt, niet? Je zal waarschijnlijk in een fractie van een seconde gelezen en geantwoord hebben, maar even het denken overgeslagen? ;-)

Anyway, ik gun je jouw niet te verifiëren record van harte, laat daar geen misverstand over bestaan. Ik heb zelf niet de behoefte om te willen "bewijzen" hoe intelligent ik al dan niet ben. Ik denk dat ik daar iets te "wijs" voor geworden ben na al die jaren... Je spreekt immers over een "paar duizenden ter wereld". Zelfs al zijn dit er 100.000, dan nog spreek je over amper 0,001% van de wereldbevolking. De meest intelligente zijn uit amper 0,001% van mogelijke "competitors", is nu ook niet echt een uitdaging, zou ik zo denken?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

klungels
Berichten: 11

#83 , 13 jun 2012 20:23

niet te verifiëren
degene die wensen het supersnelle record te proberen breken kunnen via privébericht hier de nodige info krijgen .

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#84 , 14 jun 2012 08:38

degene die wensen het supersnelle record te proberen breken kunnen via privébericht hier de nodige info krijgen .
PB gestuurd... Ik ben benieuwd...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

klungels
Berichten: 11

#85 , 14 jun 2012 13:10

degene die wensen het supersnelle record te proberen breken kunnen via privébericht hier de nodige info krijgen .
PB gestuurd... Ik ben benieuwd...
zit in je bus

laat maar eens weten hoe je het er van af gebracht hebt
alvast veel succes gewenst

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#86 , 14 jun 2012 13:36

Zeg klungel, een beetje serieus blijven, hé. Ik dacht echt dat je het over een serieuze test had. Je stuurt me een link naar een site met allemaal online games. Uw uitspraak:

"het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd"

moeten we dus lezen als:

"Ik sta ergens in de high-scores van één of ander online spelletje"

O...K...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!


Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#88 , 14 jun 2012 13:53

BTW, ik zeg niet dat ik een betere high-score zou halen dan klungel, maar moest dit zo zijn, dan zou dit even veel waarde hebben dan dat ik een hogere score haal dan klungel in pac-man of tetris... Met andere woorden, een online game als maatstaf gebruiken voor uw eigen intelligentie is... niet echt intelligent ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

klungels
Berichten: 11

#89 , 14 jun 2012 18:30

Zeg klungel, een beetje serieus blijven, hé. Ik dacht echt dat je het over een serieuze test had. Je stuurt me een link naar een site met allemaal online games. Uw uitspraak:

"het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd"

moeten we dus lezen als:

"Ik sta ergens in de high-scores van één of ander online spelletje"

O...K...
het is een fantastische natuurlijke iq test je brein kan die verwerkingssnelheid aan of niet zo simpel is het

je hebt geen enkele andere optie dan heel snel rekenen zeg maar eens welk andere mogelijkheid je nog hebt ...........om van een spelletje te kunnen spreken ;

hoeveel had je ?

Turaki
Berichten: 6870

#90 , 14 jun 2012 18:45

Zeg klungel, een beetje serieus blijven, hé. Ik dacht echt dat je het over een serieuze test had. Je stuurt me een link naar een site met allemaal online games. Uw uitspraak:

"het think fast wereldrecord dat ik deel met een canadees staat toch genoteerd"

moeten we dus lezen als:

"Ik sta ergens in de high-scores van één of ander online spelletje"

O...K...
het is een fantastische natuurlijke iq test je brein kan die verwerkingssnelheid aan of niet zo simpel is het

je hebt geen enkele andere optie dan heel snel rekenen zeg maar eens welk andere mogelijkheid je nog hebt ...........om van een spelletje te kunnen spreken ;

hoeveel had je ?
Snel rekenen is maar een heel beperkte manier om je IQ te testen. Zowel verbale, gekristalliseerde als logische intelligentie worden niet getest, enkel performantiële.
Tof om daar goed in te zijn, maar zegt helemaal niets over je intelligentie of IQ.

Terug naar “Praat café”