Een kneep(je?) in de ballen van de buur

roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

Een kneep(je?) in de ballen van de buur

#1 , 02 mar 2008 05:32

Vrouw neemt buurman te grazen

Best - De politie in Brabant heeft vrijdagmiddag een 23-jarige vrouw aangehouden die boos was op haar buurman. De vrouw zou hem hebben geslagen en hem bij zijn geslachtsdelen hebben gegrepen. Daarbij ging zijn bril kapot. :shock: Ook besmeurde ze zijn ramen met mayonaise en sambal.

Gewaarschuwde agenten hebben de vrouw in haar woning aangehouden en meegenomen naar het bureau. Daar verzette zij zich hevig en beet een agent in zijn hand.

De politie heeft proces verbaal opgemaakt waarna de vrouw weer naar huis mocht.

Waarover de ruzie ging is onduidelijk. Volgens een politiewoordvoerder heeft de vrouw het al langer op haar buurman voorzien.


bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3438 ... len__.html

RR

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
RijmenamsK
Berichten: 50
Locatie: Tienen

#2 , 02 mar 2008 09:20

Hoe gaat een bril kapot als er iemand in je ballen nijpt?????????????????????

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#3 , 02 mar 2008 15:22

Heel wat mannen zullen dat er graag voor over hebben om zich door de buurvrouw op die plaats te laten betasten! (Hoe zou je zelf zijn RR?)
T’is toch een vreemde wereld waarin we leven. :shock:

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 02 mar 2008 17:11

Hoe gaat een bril kapot als er iemand in je ballen nijpt?????????????????????
Bv. door iemand te slaan...wat duidelijk evrmeld werd in de tekst.

roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#5 , 02 mar 2008 23:28

Hoe zou je zelf zijn RR?
Weet het niet.
De buurvrouw is 85 en is op mij nog niet heel kwaad geweest

Je kan uit de reacties van de krant wel opmaken dat geweld op mannen door vrouwen vooralsnog een taboe voor velen is

een gekleurde greep uit de reacties;

- Wat flauw. Je mag hier ook niks, he?
- zal wel een zak zijn geweest die buurman
- Dat krijg je ervan als je ons vrouwen loopt te beledigen!
- zou me niks verbazen als het een vieze gluurder is..
- Dan zal hij dat ook wel verdiend hebben.Gelijk aangifte, belachelijk.
- Had zij alleen ballen nodig en geen worst?

Het doet me een beetje denken aan een intervieuw waarin Dirk Trioen (bende van de miljardair) vertelt hoe je iemand onder druk kan zetten dan brand je volgens hem de schaamhaar eraf. "zie je die al op het politiekantoor al aankomen? ... 'ze hebben mijn schaamhaar eraf gebrand' "

Zelf kan ik de reactie van een dergelijke aangifte bij het politiekantoor al voorstellen als je moet gaan uitleggen dat je ballen morgen allicht blauw zullen zien niet omdat je van de trap bent geschoven maar omdat de buur er in heeft genepen

RR


hieronder kan je overigens lezen hoe je overigens een zeer zware crimineel ( georganizeerde misdaad) kan vellen:

...
Dirk Trioen zijn terugtocht verliep minder geslaagd. Na intern verraad besloot hij in het onderzoek naar de bende van de miljardair als spijtoptant de kant van het gerecht te kiezen. Maar de hindernissen die Trioen moest blijven nemen werden hem teveel. Het ontnemen van bezoekrecht voor zijn kleinkinderen heeft hem finaal gebroken. Hij zegt openlijk dat hij een einde gaat maken aan zijn leven. Ondanks deze melding van de makers aan de bevoegde instanties, ontneemt Dirk Trioen zich enkele maanden na het interview van het leven.
bron: vitaya

Terug naar “Actuele Thema's”