Fortis zaak

digits
Topic Starter
Berichten: 224

Fortis zaak

#1 , 13 dec 2012 18:45

Hallo allen,

Enkele dagen geleden gehoord op de radio dat er weer wat zou aan het bewegen zijn in de fortis zaak. Er werd onder andere verteld "(ex-)beleggers die ooit hopen op een schadevergoeding moeten zich nu burgerlijke partij stellen". Ik vraag me dan af wat dat precies inhoudt en hoe dat concreet moet gebeuren. En wat dat kost.

Vriendelijke groeten,
digits

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 13 dec 2012 20:50

er zijn diverse advocatenkantoren die namens een massa cliënten optreden in dit dossier. Ben zo eveneens aangesloten bij eentje en ontvang regelmatig updates met de stand van het dossier. (zonder veel hoop trouwens..)

digits
Topic Starter
Berichten: 224

#3 , 14 dec 2012 00:00

Ja, ben ook ooit zo gecontacteerd. Aangezien het succes mij nogal klein leek (en ik niet 'veel' geld kwijt ben), ben ik er nooit op ingegaan. Naar aanleiding van dat radiobericht vroeg ik mij af of ik mij dan zonder advocaat ook burgerlijke partij kan stellen, en hoe dat in elkaar zou zitten.

Reclame

Vandebos
Berichten: 16087

#4 , 14 dec 2012 00:07

Ik dacht dat je je dan op de zitting diende aan te melden als burgerlijke partij?

Misschien dat er nog een advocatenkantoor is dat cliënten bijneemt? Informeren loont altijd eens de moeite en als ik me juist herinner was de instapkost niet dermate hoog.

Terug naar “Actuele Thema's”